ایران میزبان مسابقات جهانی کونگ‌فوتوآ شد

ایران میزبان مسابقات جهانی کونگ‌فوتوآ شد

دبیر فدراسیون کونگ فو گفت: مسابقات جهانی کونگ فوتوآ بهمن ماه امسال به میزبانی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

 مهدی صداقت روز سه‌شنبه در مجمع انتخابات هیات کونگ فو استان بوشهر افزود: زیر ساخت‌های پنج استان کشور برای میزبانی شایسته این مسابقات مد نظر قرار گرفته است.

وی یادآور شد: ۶۴ کشور آسیایی و جهانی عضو کمیته کونگ فو توآ هستند که پیش بینی می‌شود بیش از ۵۰ کشور در این رویداد بزرگ جهانی به میزبانی ایران شرکت کنند.

صداقت در ارتباط با ظرفیت استان بوشهر در توسعه ورزش های رزمی ادامه داد: این استان توانمندی خوبی در رشته کونگ فو دارد و انتظار می‌رود علاوه بر بخش ورزش قهرمانی در راستای سیاست‌های فدراسیون در بخش همگانی و معرفی گسترده این رشته در جامعه نیز گام‌های موثری برداشته شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر اضافه کرد: لازم است با ایجاد زیرساخت‌های مناسب، از ظرفیت‌های ورزش بانوان در این رشته استفاده بیشتری شود.

کمال صالح احمدی افزود: رئیس و اعضای هیات رئیسه این مجمع با آگاهی و مطالعه کامل نسبت به وظایف خود بکوشند تا پیشرفت این رشته در استان بوشهر و تحقق سیاست ها و خط مشی‌های اصلی و اساسی اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون حاصل شود.

در انتخابات هیات کونگ فو استان بوشهر جواد حیدری با اکثریت رای اعضای مجمع برای دوره جدید رئیس این هیات ابقاء شد و طیبه عبدالهی به عنوان نایب رییس و عباس دشتی به عنوان خزانه دار انتخاب شدند.