انفجار گاز در شهرستان کارون ۶ مصدوم برجا گذاشت

واحد مسکونی محل انفجار و منزل مجاور آن بر اثر شدت انفجار گاز تخریب و آسیب جدی دیدند

انفجار گاز در شهرستان کارون ۶ مصدوم برجا گذاشت
انفجار گاز دریک واحد مسکونی

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: حادثه انفجار گاز شهری باعث مصدوم شدن ۶ نفر از ساکنان یک خانه در شهرستان کارون شد.  ابراهیم قنبری با بیان اینکه این حادثه ساعت ۱۲ و ۱۲ دقیقه امروز در طبقه بالای یک خانه ویلایی در خیابان ۲ غدیر منطقه کانتکس شهرستان کارون رخ داد افزود:، تا کنون پنج نفر از مصدومان این انفجار از زیر آوار خارج شده اند و  آواربرداری برای خارج کردن یک نفر دیگر ادامه دارد.
وی گفت: واحد مسکونی محل انفجار و منزل مجاور آن بر اثر شدت انفجار گاز تخریب و آسیب جدی دیدند.

قنبری ادامه داد: در پی وقوع این حادثه سازمان آتش نشانی اهواز با اعزام ۶ دستگاه خودرو و ۲۰ نیروی امدادی برای کمک به سازمان آتش نشانی شهرستان کارون وارد عمل شد تا  امدادرسانی به خوبی انجام شود.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به اینکه علت انفجار در حال بررسی است اظهار داشت: خودروهای آواربردار برای خارج کردن فرد گرفتار زیر آوار وارد عمل شده اند.
حوادث مربوط به انفجار گاز در سالهای اخیر در برخی شهرهای خوزستان به ویژه شهرستان اهواز افزایش یافته است. منطقه کارون در سال ۹۱ مجوز شهرستان گرفت، این شهرستان در جنوب شهر اهواز قرار دارد و مرکز این شهرستان شهر کوت عبدالله است. این شهر تا قبل از سال ۹۱ به همراه ۹ روستای دیگر بخشی از شهرستان اهواز بود.