انصراف عجیب موسوی از تیم ملی والیبال

انصراف عجیب  موسوی از تیم ملی والیبال

در حالی که صبح امروز خبر واگذاری بازوبند کاپیتانی تیم ملی توسط میلاد عبادی‌پور به سید محمد موسوی منتشر شده بود، عصر امروز در تصمیمی ناگهانی، محمد موسوی در اعتراض به امکانات ضعیف فدراسیون والیبال از حضور در جمع ملی‌پوشان برای حضور در مسابقات جهانی و جام واگنر انصراف داد!

این اتفاق در حالی رخ داد که پیش از این، بهروز عطایی با وجود عملکرد فوق‌العاده تیم ملی در مسابقات لیگ ملت‌ها، محمد موسوی را به تیم ملی دعوت کرده بود و امیدوار بود یکی از برترین مدافعین روی تور دنیا را در ترکیب خودش در اختیار داشته باشد.

محمد موسوی پس از پایان تمرین امروز تیم ملی در میان خبرنگاران حاضر شد؛ در حالی که تصور می‌شد موسوی درباره شرایط خودش و تیم پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی جهان بگوید ناگهان یک اظهار نظر غیرمنتظره را مطرح کرد.

سید محمد موسوی که امروز به عنوان کاپیتان تیم ملی والیبال ایران انتخاب شد به شدت نسبت به شرایط موجود در تیم ملی اعتراض کرد و اوضاع تیم ملی را بسیار اسف بار تلقی کرد.

ستاره باتجربه والیبال ایران ضمن اعتراض به پاداش ۱۸ میلیونی ملی‌پوشان بعد از رقابت های لیگ ملت ها آن را در شان بازیکنان تیم ملی ندانست و اعلام کرد که با این شرایط ادامه همکاری با تیم ملی حداقل در مقطع کنونی برای او امکان‌پذیر نخواهد بود.

سید محمد موسوی همچنین تاکید کرد که اگر در آینده شرایط بدنی او اجازه بدهد و اوضاع در تیم ملی تغییر کند ممکن است دوباره بازگردد. او همچنین در پاسخ به اینکه آیا این حرف ها به معنی خداحافظی قطعی او با رقابت های قهرمانی جهان است یا خیر نیز اعلام کرد: بله؛ همینطور است. من تا اینجا هم به خاطر درخواست مادرم به تیم ملی بازگشتم اما شرایط با گونه ای است که نمی‌توانم ادامه بدهم و برای بازیکنان تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.