انسیه خزعلی: هر کجا که با تمام قوا وسط میدان بودیم هجمه‌ ها شکل گرفتند

انسیه خزعلی: هر کجا که با تمام قوا وسط میدان بودیم هجمه‌ ها شکل گرفتند
حواس‌ها پرتِ فضای مسموم رسانه‌ای می‌شود

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: با شناخت راه و هدف شهدا در می‌یابیم جهاد همواره گذشتن از جان در خط مقدم جبهه نیست؛ بلکه گاهی فتنه‌ها و مغالطه‌ها فضای غبارآلودی می‌سازند که در یک حرکت حساب شده حتی فرصت دفاع از حق به سادگی میسر نشود.

انسیه خزعلی در هفته دفاع مقدس و روز معنویت، زنان و خانواده با حضور در منزل شهید فرزانه، از فرماندهان لشگر ۲۷ محمد رسول الله(ص) و شهید مدافع حرم و در دیدار با جمعی از خانواده‌های شهدا افزود: چینش دقیق حروف تبلیغات، گاهی آنقدر برنامه‌ریزی شده است که شایعات میدان‌دار هدایت افکار می‌شوند و در ادامه اغتشاش و ویرانی برجای مانده تمام انرژی اصلاح را می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه بلندگوهای معاویه با ایجاد جنگ شناختی شکل دیگری از شبهات علیه حق را ایجاد کرد، اظهار داشت: هر کجا که با تمام قوا وسط میدان بودیم هجمه‌ها و دروغ پراکنی‌ها و شایعات بی‌اساس شکل گرفتند تا حواس‌ها پرتِ فضای مسموم رسانه‌ای شود.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: در این بین جوانی که در لباس دفاع از نظام مظلومانه به شهادت می‌رسد، در مرز یا همین جا وسط میدان شهر اما اینطور برنامه‌ریزی شده که حواس‌ها همچنان تحت تاثیر جو شایعات باشد!