انحراف کامیون و برخورد با ۸ خودرو در یاسوج

انحراف کامیون و برخورد با ۸ خودرو در یاسوج

شب پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ بعلت انحراف کامیون و برخورد با ۸ خودرو در یاسوج ۹ نفر مصدوم شدند.

جهانبخش وحدت نژاد، رئیس اورژانس ۱۱۵استان کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص گفت: در ساعت ۲۰و۲۹ دقیقه پنجشنبه شب ۱۵اردیبهشت ماه گزارش تصادفی زنجیره ای به مرکز پیام یاسوج اعلام شد.

وی اظهار کرد: بلافاصله آمبولانس سه پایگاه شماره ۳و۴شهری و پایگاه دشتروم به محل حادثه واقع در پلیس راه یاسوج _ شیراز اعزام شدند.

وحدت نژاد با بیان اینکه در این تصادف ۵ خودروی پژو ۴۰۵، پژو ۲۰۶، سمند، پراید و کامیون خاور با هم برخورد کردند، تصریح کرد: ۹مصدوم حادثه پس از اقدامات درمانی لازم توسط پایگاه های اعزامی به بیمارستان شهید جلیل یاسوج منتقل شدند.

وی بیان کرد: حال عمومی دو نفر از مصدومین وخیم گزارش شده است.

همچنین سرهنگ بهنام ویسی پور، رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با جزئیات این تصادف گفت: یک دستگاه کامیون حامل بار گوجه فرنگی از سمت بابامیدان به سمت شهر یاسوج در حرکت بود که در نزدیکی پیچ تنگ کناره با نقص سیستم ترمز مواجه شد.

وی افزود: بعلت توانایی نداشتن در کنترل خودرو در طول مسیر با ۸ دستگاه خودرو سواری برخورد کرد که نهایتا در جلوی پلیس راه یاسوج_ شیراز با انحراف به راست واژگون شد.

سرهنگ ویسی پور عنوان کرد: این حادثه ۶ مصدوم داشت که به بیمارستان شهید جلیل یاسوج منتقل شدند و در حال دریافت درمان تکمیلی هستند.