انتقاد امام جمعه بندرعباس از وزارت نیرو

سرعت دستاوردهای ملی ما در ایران ۱۱ برابر رشد جهانی است

انتقاد امام جمعه بندرعباس از وزارت نیرو

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: سرعت دستاوردهای ملی ما در ایران ۱۱ برابر رشد جهانی است و با سرعت و شتابی در حوزه‌های علم و فناوری پیش‌ می‌رویم و فاکس‌نیوز می‌نویسد در ایران تحقیقات بنیادین منشأ غرور ملت ایران شده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده ظهر امروز (۲۲ بهمن ماه) در جمع نمازگزاران بندرعباس، افزود: ما در بحث دستاوردهای انقلاب اسلامی هم خودمان اطلاع داریم و هم دشمنان به آن واقف هستند که کارهای بسیاری شده، نگاه نکنید به تبلیغات رسانه‌های مفلوکی که با پول صهیونیست‌ها و آل‌سعود برای هجمه و سیاه‌نمایی تلاش می‌کنند و از صبح تا غروب علیه انقلاب اسلامی بمباران می‌کنند.

وی  بیان کرد: کارهای بزرگی که انقلاب انجام داده است شاید برای من و شما عادی باشد اما در گذشته ایران این نبود و افراد مسن یادشان هست که ما کجا بودیم و الان کجا هستیم و باید این‌ها را به نسل‌های جدید منتقل کنیم؛ بدانید ایران در آن زمان جزو کشورهای بی‌سواد جهان با ۳۰ درصد باسوادی بود و دقیقا در سال ۵۷ بیش از ۷۰ درصد از مردم ایران بی‌سواد بودند اما در سال ۹۵ به بیش از ۹۰ درصد این آمار افزایش یافته است.
عبادی زاده گفت: بندرعباس قبل از انقلاب را می‌توانید مقایسه کنید با روستاهای بزرگ حال حاضر همین استان، روستاهایمان آن روزها وضعیت بدی داشتند اما امروز به برکت انقلاب اسلامی شما نمی‌توانید جایی را پیدا کنید که ۱۰ الی ۱۵ نفر جمعیت داشته‌ باشد و آب و برق و امکانات به آن‌ها نرسیده باشد.
امام جمعه بندرعباس بیان‌ کرد: سرعت دستاوردهای ملی ما در ایران ۱۱ برابر رشد جهانی است و با سرعت و شتابی در حوزه‌های علم و فناوری پیش‌ می‌رویم و فاکس‌نیوز می‌نویسد در ایران تحقیقات بنیادین منشأ غرور ملت ایران شده است، امروز در حوزه ماهواره‌ها و فرستادن ماهواره به فضا جزو کشورهای پیشگام هستیم و سطح بینش سیاسی امروز جامعه نیز بسیار افزایش یافته است.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به بحث انتقال نیروگاه بندرعباس اظهار کرد: نیروگاهی که ۵۰ سال در استان هرمزگان بوده است را می‌خواهند به جای دیگری منتقل کنند، نمی‌دانم چه منطقی پشت این قضیه است و کسانی که در وزارت نیرو هستند چه قصدی دارند.
وی افزود: نمایندگان عزیز حتما پیگیری کنند نیروگاهی که در بندرعباس است و مالیات آن هم همین ‌جا خرج می‌شود را نگذارند به استان دیگری منتقل شود لذا عزیزان در وزارت نیرو و مجلس این داستان را جمع کنند چرا که این موضوع هر روز ذهن مردم ما را مشوش می‌کند و می‌تواند موجب بدبینی و ناامیدی آن‌ها شود.
امام جمعه بندرعباس بیان‌کرد: به لحاظ فقر استان هرمزگان جایگاه اول فقر کشور را دارد و با این وجود که باید استان‌های دیگر به عنوان معین به کمک هرمزگان بیایند اما می‌بینیم امکاناتی که ۴۰ الی ۵۰ سال در اختیار مردم هرمزگان بوده است را می‌خواهند به استان‌های دیگر منتقل کنند.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان تاکیدکرد: نگاه آیت الله رئیسی به هرمزگان نگاه ویژه‌ای است و این موضوع را در سفر خود به هرمزگان نشان دادند و بیان‌ها و توصیه‌هایشان حاکی از این موضوع است که حتما این موضوع را پیگیری خواهند کرد.
وی اظهار کرد: کار در اسلام به عنوان یک عبادت دیده شده است و بالاتر از آن چیزی نیست و در هیچ دینی هم همچنین نگاهی را نمی‌توانید پیدا کنید.
حجت‌الاسلام عبادی زاده تاکید کرد: حضرت امام(ره) خداوند متعال را اولین کارگر و کارگزار عالم می‌دانست و وجود نازنین خاتم الانبیا(ص) نیز در خصوص تکریم این قشر تاکید دارند.