انتشار آگهی مزایده فروش ویلاهای منتسب به ریاست جمهوری در قشم  

انتشار آگهی مزایده فروش ویلاهای منتسب به ریاست جمهوری در قشم    
هزینه فروش این ویلاها صرف توسعه زیرساخت‌های جزیره خواهد شد

روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم امروز (شنبه نهم مهر ۱۴۰۱) از انتشار آگهی مزایده فروش ویلاهای منتسب به ریاست جمهوری با پیگیری‌های مدیر عامل این سازمان در روزنامه های سراسری خبر داد.

دی ماه ۱۴۰۰ پس از حضور سعید محمد مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد در جزیره قشم، دستور فروش ویلاهای لاکچری منتسب به ریاست جمهوری در یکی از بهترین سواحل قشم صادر شد و هم اکنون این وعده به مرحله اجرا رسیده است.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور در مصاحبه‌ای با رسانه‌ ها به مردم قشم وعده داد که هزینه فروش این ویلاها صرف توسعه زیرساخت‌های جزیره خواهد شد.

هم اکنون با پیگیری های ویژه انجام شده از سوی افشار فتح‌الهی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم آگهی مزایده فروش این ویلاها در روزنامه های سراسری منتشر شده است.

این ویلاها که در دولت قبل در بهترین ساحل قشم توسط سازمان منطقه آزاد قشم برای استفاده نهاد ریاست جمهوری ساخته شده بود در دولت مردمی با هدف هزینه کرد پول حاصل از فروش آنها به منظور توسعه جزیره قشم به ویژه پل خلیج فارس به فروش می‌رسد تا امید مردم به عدالت محور دولت سیزدهم پابرجا بماند.

علاقمندان برای مطالعه آگهی مزایده و اطلاعات از جزئیات بیشتر به پرتال سازمان منطقه آزاد قشم http://qeshm.ir/detail/۱۰۰۶۳ مراجعه کنند.

جزیره زیبای قشم مشرف به تنگه هرمز و مجرای ورودی به خلیج فارس و دریای عمان است.