امام جمعه موقت بوشهر: سختی‌ها و مشکلات اقتصادی موقتی است

امام جمعه موقت بوشهر: سختی‌ها و مشکلات اقتصادی موقتی است

امام جمعه موقت بوشهر گفت: مشکلات اقتصادی موقتی است و بعد از مدتی این سختی‌ها برطرف می‌شود و جامعه به شکوفایی اقتصادی می‌رسد.

حجت‌الاسلام حسین دشتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر اظهار کرد: ازدواج یک امر مقدس و مهم در جامعه است، نفوذ فرهنگی در جامعه اسلامی سبب تغییر الگوها شده که ذهن برخی افراد جامعه به ویژه جوانان را تغییر داده است. باید فرهنگ ازدواج و نقش آن در تحکیم بنیان خانواده در جامعه ترویج و تقویت شود.

وی اضافه کرد: با توجه به نقش جمعیت در جامعه، برای حل مشکلات اجتماعی جامعه نیاز به ترویج فرزندآوری و فرهنگ ازدواج در بین جوانان است.

امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به حمله آمریکا به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران از سوی ناو آمریکایی در تاریخ ۱۲ تیر سال ۱۳۶۷، تصریح کرد: جنایت خونین آمریکا در حمله موشکی به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران از یادها نخواهد رفت. این حمله سندی از اقدامات تروریستی آمریکا است.

دشتی تاکید کرد: آمریکا محور اصلی و سردمدار تروریست در جهان است. ایالات متحده خود را مدعی حقوق بشر معرفی می‌کند و این بزرگ‌ترین دروغ قرن است. شعار و شعور ملت ایران افشاگر چهره منحوس آمریکا و ایادی آن است.

وی خاطرنشان کرد: باید مردم در خصوص آثار جراحی اقتصادی جامعه آگاه کرد تا دشمن از این وضعیت نتواند علیه مردم و نظام اسلامی سوء‌استفاده کند. مسئولان باید ارتباط خود با مردم بیشتر کنند و با حضور در اجتماع مردم در مساجد و محافل وضعیت ساختار و اصلاح اقتصادی تبیین کنند.

وی تنظیم دخل و خرج از سوی مردم در این شرایط اقتصادی را یک ضرورت دانست و اظهار کرد: این سختی‌ها و مشکلات اقتصادی موقتی است و بعد از مدتی این سختی‌ها برطرف می‌شود و جامعه به شکوفایی اقتصادی می‌رسد.