امام جمعه شیراز: تشییع سردار شهید اسکندری باید با شکوه برگزار شود

امام جمعه شیراز: تشییع سردار شهید اسکندری باید با شکوه برگزار شود
سومین حرم اهل بیت آماده حضور پیکر این شهید والا مقام است

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: مراسم عزاداری و تشییع سردار شهید اسکندری باید با شکوه برگزار شود زیرا شهدا استان و شهر را بیمه می کنند.

آیت الله لطف الله دژکام ظهر چهارشنبه در جلسه هماهنگی مراسم تشییع سردار مدافع حرم شهید اسکندری در محل نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس، عنوان کرد: مراسم عزاداری و تشییع سردار شهید والا مقام شهید اسکندری باید همچون برنامه تشییع شهید حججی باشکوه برگزار شود.

آیت الله دژکام با بیان اینکه شهید اسکندری برای دفاع از حرم مطهر حضرت زینب (س) جان خود را هدیه کرد، افزود: می‌بایست برای گرامیداشت او هر آنچه که در توان داریم به میدان بیاوریم.

امام جمعه شیراز خاطر نشان کرد: باید در قبال توجه و پاسداشت مقام شهدا و مقام شامخ شهادت کم کاری نکنیم و لازم است این یک دغدغه برای همه دغدغه مندان باشد.

وی با بیان اینکه حضورمان برای شهدا باید پررنگ و جدی باشد، اضافه کرد: سومین حرم اهل بیت آماده حضور پیکر این شهید والا مقام است و می‌بایست با مدیریت، از حضور مردم حسن استفاده شده و از ارزش‌های دینی در راستای انقلاب و اسلام استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: اگر بخواهیم همچون توابین بعداً پشیمان نشویم باید همه دستگاه‌ها و مجموعه مدیریت شهری در خدمت شهدا باشند.

آیت الله دژکام در ادامه تصریح کرد: اگر بنا باشد کاری کنیم که آرمان‌های شهدا مورد توجه قرار گیرد و امام عصر (عج) شاهد و ناظر کار شما باشد و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) نیز به کاری که می‌کنید نگاه کنند؛ ببینید و مطمئن باشید که چه می‌کنید.

وی در پایان به این مساله اشاره کرد که شهید استان و شهرمان را بیمه می‌کنند و امید است این شهر و استان تا سال‌ها بیمه‌ی این شهید بزرگوار باشد.