آیت الله دژکام: تلاشهای صورت گرفته در ارتش بازگو شود

آیت الله  دژکام: تلاشهای صورت گرفته در ارتش بازگو شود
دیدار سران ارتش استان فارس با امام جمعه شیراز

به مناسبت گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش امیر سرتیپ دوم رضایی فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس و حجت‌الاسلام رضایی هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش در منطقه فارس با آیت الله دژکام نماینده، ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز دیدار و گفتگو کردند.

آیت الله لطف الله دژکام با تبریک سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: کسانی که در حوزه عقیدتی سیاسی مشغول خدمت هستند با دل‌های مخاطبان سر و کار دارند و از این نظر مسئولیت سنگینی بر دوش آنان است.

او بیان کرد: بحمدالله کار‌های بسیار خوبی در زمینه مسائل عقیدتی سیاسی صورت گرفته است که امروز و خصوصا در شرایط کنونی آثار این تلاش‌ها به روشنی قابل مشاهده است.

آیت الله دژکام با بیان اینکه مردم نظامیان خود را دوست دارند و آنان را مایه افتخار خود می‌دانند گفت: بایستی تلاش‌های صورت گرفته در ارتش بازگو شود و مردم از این اقدامات مطلع شوند که این وظیفه بر دوش برادران عقیدتی سیاسی قرار داده شده است.

در پایان این دیدار امیر سرتیپ دوم رضایی فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس و حجت‌الاسلام رضایی هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی‌های ارتش در منطقه فارس به نمایندگی از امیر فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش لوح تقدیر و بسته فرهنگی ارسالی از سوی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش را به نماینده، ولی فقیه در استان فارس اهدا کردند.