امام جمعه بوشهر: اجازه برداشت از صندوق توسعه ملی برای راه‌آهن بوشهر صادر شد

امام جمعه بوشهر: اجازه برداشت از صندوق توسعه ملی برای راه‌آهن بوشهر صادر شد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: در راستای تامین اعتبارات حمل‌ونقل ریلی بوشهر به فارس، مقام معظم رهبری و رئیس مجلس شورای اسلامی اجازه تهاتر و برداشت از صندوق اعتبار ملی صادر کردند.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری امروز ۱۱ شهریور در خطبه های نماز جمعه این هفته بوشهر با گرامیداشت سالروز شهادت سردار بزرگ ضد استعماری رئیس علی دلواری اظهار کرد: سردار رئیسعلی دلواری در مبارزات ضد استبدادی شاهنشاهی‌، ضد استعماری انگلیس و جهاد تبیین نقش و حماسه ماندگاری خلق کرد.

وی بیان کرد: رئیس‌علی دلواری با رهبری علمای دینی منطقه تنگستان قیام کرد، او با همراهی علمای منطقه قامت انگلیس در استان بوشهر را شکست و این شخصیت که بر اساس مکتب امام حسین علیه‌السلام و فرهنگ عاشورا و اطاعت از علما و ولایت‌مدار حرکت و قیام کرد برای جامعه الگو محسوب می‌شود.

سردار شهید رئیس علی دلواری را الگو جهاد نظامی و اسوه در جهاد تبیین دانست و عنوان کرد: رئیس علی دلواری  با جهاد تبیین توانست خط مقاومت ضد استعماری را در منطقه تشکیل دهد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، با گرامیداشت هفته تعاون و پدافند بیان کرد: تعاون بخش موثر و مفید برای رشد اقتصادی و پدافند خط اول مقاومت در عرصه نظامی است، حوزه تعاون و پدافند در استان بوشهر پر تلاش هستند که خدمات آنان درخور تحسین است.

صفایی بوشهری تصریح کرد: در سفر رئیس قوه مقننه، وزیر نفت، رئیس سازمان انرژی اتمی به استان بوشهر خدمات خوب و تصمیم‌گیری موثر برای حل مشکلات استان بوشهر اتخاذ شد که آثار و برکات آن در آینده نمایان می‌شود.

وی با اشاره به تامین اعتبارات ساخت خط راه‌آهن بوشهر- شیراز، گفت: از رهبر معظم انقلاب و رئیس مجلس شورای اسلامی در این زمینه تقدیر می‌کنم، زیرا در تامین اعتبارات حمل و نقل ریلی استان به بن‌بست خورده بودیم که  اجازه تهاتر و استفاده از منابع صندوق اعتبار ملی داده شد.

خطیب نماز جمعه بوشهر تصریح کرد: در رابطه با آب شرب تصمیمات خوبی گرفته شد، در این راستا در زمینه بزرگراه بوشهر به فارس، بزرگراه ساحلی بوشهر - دیر، توسعه پوشش صدا و سیما، تسریع در ساخت سدها و آبخیزداری، همه تلاشی انقلابی کردند و این تجلی دولت مردمی و انقلابی است.

صفایی بوشهری با قدردانی از تلاش استاندار و مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: این مسئولان در هفته دولت پر تلاش با نگاه تحقق مطالبه مردمی اقدام کردند و الحمدلله یک برنامه بی‌نظیری در توسعه و پیشرفت استان انجام شد.