امام جمعه اهواز: برخی مسئولان اول کار می‌کنند بعد به یاد فکر کردن می‌افتند

شعار سال در حد نصب بنر نماند

امام جمعه اهواز: برخی مسئولان اول کار می‌کنند بعد به یاد فکر کردن می‌افتند

امام جمعه اهواز گفت: مسئولان در برخی از کشورها 20 سال فکر می‌کنند و بعد در یک سال نتیجه این تفکر را عملیاتی می‌کنند ولی متاسفانه برخی از مسئولان ما اول کار می‌کنند و بعد به یاد فکر کردن می‌افتند.

حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز در خطبه‌های نمازجمعه اظهار کرد: بهترین عمل در شب‌های قدر فکر کردن و تصمیم گیری کردن است. مسئولان در این شب‌ها برای سال خود برنامه‌ریزی کنند.
وی در ادامه بیان کرد: شعار سال در سه کلیدواژه خلاصهمیشود حضرت آقا برای انتخاب این شعار وقت گذاشته است بیش از 10 سال است که معیشت مردم در تنگا قرار گرفته به خاطر این است که تعدادی از ماها مسئولان حرف معظم له را گوش نگرفتیم یک مسئول در شب قدر بنشیند و برنامه‌ریزی کند طراحی کند که از چه راهی می‌توان تولید را در کشور رونق بخشید.
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان تصریح کرد: مسئولان در صدا و سیما و در فضای مجازی به مردم بگویند برای انجام تولید دانش بنیان چه برنامه‌ای دارند، نه تنها برای یک سال باید برنامه‌ریزی کنیم بلکه باید برای سه سال برنامه داشته باشیم تا مشکلات مردم حل شود.
وی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: بیشتر مشکلات مردم به خاطر این است که من مسئول برای کارم فکر نمی‌کنم و نمی‌اندیشم، مسئولان در برخی از کشورها 20 سال فکر می‌کنند و بعد در یک سال نتیجه این تفکر را عملیاتی می‌کنند ولی متاسفانه برخی از مسئولان ما اول کار می‌کنند و بعد به یاد فکر کردن می‌افتند.
امام جمعه اهواز با اشاره به شعال سال عنوان کرد: ضروری است که مسئولان در امسال برای تولید دانش بنیانی که اشتغال آفرین باشد برنامه‌ریزی کنند زیرا این مسئله مطالبه رهبر انقلاب است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در شب قدر مسئولان بنشینند و فکر کنند چرا در برخی از نقاط استان خوزستان و اهواز دارای مشکل هستیم چرا این مشکلات نباید حل شود. مسئول با خودش فکر کند در دورانی که مسئولیت داشته‌ام برای مردم چه کار کرده‌ام؟
موسوی‌فرد با اشاره به ویژگی‌های امام حسن مجتبی(ع) یادآور شد: مردمداری خوب است مسئولان باید اینگونه باشند، قدرشناس مردم بودن و قدرشناسی از مردم باید عملی باشد نه اینکه من مسئول فقط از مردم تشکر کنم به‌خاطر اینکه در صحنه‌ها دارند بعد در اتاق کارم نشسته باشم و هیچ کاری برای حل مشکلات آنها انجام ندهم، این که نشد قدرشناسی، قدرشناسی باید در صحنه عمل یعنی خدمت به آنها باشد و فقط تشکر با زبان، این کافی نیست.
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان مسئولان را مورد خطاب قرار داد و گفت: مسئولان نکند امسال هم پایان یابد و رهبر انقلاب از عملکرد ما گلایه‌مند باشد. نکند بار دیگر گله کنند که چرا شعار سال فقط در حد نصب بنر و چاپ سربرگ باقی ماند، نکند در مقابل ایشان سرافکنده شویم.