ساکت الهامی: ساپینتو خوش‌قلب‌ترین خارجی ایران است

ساکت الهامی: ساپینتو خوش‌قلب‌ترین خارجی ایران است
امروز یک بازی باکیفیت را شاهد بودیم.

سرمربی تیم فوتبال هوادار اعتقاد دارد حرص و جوش خوردن ساپینتو کنار زمین ناشی از خوش قلبی او است و برایش موفقیت در استقلال اهمیت دارد.

 هوادار در دیدار خانگی مقابل استقلال در ورزشگاه دستگردی تهران با یک گل شکست خورد.

ساکت الهامی، سرمربی هوادار که برای اولین بار مقابل استقلال شکست خورد، در نشست خبری اظهار کرد: یک بازی خوب از جانب دو تیم انجام شد. هر دو تیم فوتبال بازی کردند. به نظرم امروز یک بازی باکیفیت را شاهد بودیم. هر دو تیم فرصت پیروزی در این دیدار را داشتند. به تیم خوب استقلال و طرفدارانش تبریک می‌گویم. آرزوی قلبی من این است در آسیا هم موفق شوند. به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم داوری‌ها اینطور باشد. چون ما باختیم دلیل نمی‌شود که تشکر نکنیم. از آقای افشاریان تشکر می‌کنم. برخلاف چیزی که می‌گویند عملکرد داوران خوب بوده است. همه تیم‌ها از اشتباهات داوری سود برده‌اند. سود و ضرر یکسان است.

سرمربی هوادار گفت: از بازیکنانم تشکر ویژه‌ای دارم. روز اول کارم می‌دانستم چه چالش سختی در هوادار دارم. تیم در اختیار شخصی است که واقعا زحمت می‌کشد. دوست دارم تیمی داشته باشیم که مردم به آن احترام می‌گذارند. امروز تیم ما فوتبال قابل احترامی را مقابل استقلال و کادرفنی بازی کرد. نظر من این است که فوتبال باکیفیتی داشتیم.

وی درباره اینکه وقتی شاهد سروصدای زیاد نیمکت استقلال بود، به سمت نیمکت استقلال رفت و به ساپینتو آب داد افزود: ساپینتو خوش قلب‌ترین مربی خارجی ایران است. می‌تواند بیاید و کراوات بپوشد و اگر موفق شد یا نشد فرقی نداشته باشد. او برای موفقیت تیمش حرص می‌خورد. اینکه او اینقدر عصبانی می‌شود، ناشی از خوش قلبی او است. خوشحالم مربی‌ای مثل ساپینتو در ایران است. این مساله به جذابیت لیگ ما کمک می‌کند. اگر او را اذیت نکنند او می‌تواند موفق شود.

الهامی درباره شکسته شدن طلسم موفقیت خود مقابل استقلال توضیح داد: استقلال همیشه استقلال است. به نظرم می‌آید کیفیت امروز ما بهتر از بازی‌های گذشته بود که موفق هم شده بودیم. جام حذفی و لیگ برتر فرق دارند. اگر جام حذفی بود اینطور بازی نمی‌کردیم. رکوردها شکسته می‌شود و گربه سیاه‌ها مطرح می‌شوند. امروز هم استقلال پیروز شد. حتی می‌توانستیم امروز مساوی را بگیریم و نیمه دوم کاملا بازی در اختیار ما بود. امیدوارم آقای ساپینتو نگوید در فوتبال ایران اتوبوسی بازی می‌کنند.

وی افزود: من کاری به تیم‌های دیگر ندارم. فوتبال اینطوری نیست. ما فوتبال قابل احترامی بازی می‌کنیم. ما جلوی استقلال، پرسپولیس و سپاهان اینطور بازی کردیم. به نظرم هوادار شخصیتی را گرفت که مردم بتوانند به این تیم احترام بگذارند. من دنبال این مساله بودم. دست تک تک بازیکنانم را می‌بوسم. امیدوارم در تعطیلات دست به دست هم دهیم و جایگاه‌مان را ارتقاء ببخشیم. مطمئنم در پایان فصل جایگاه بهتری خواهیم داشت و بازیکنانم با کیفیتی که دارند بهتر از این ظاهر می‌شوند. قطعا از جوانان هوادار بیشتر از این می‌شنوید.