اعلام زمان نمایش‌های فارس در جشنواره فجر

اعلام زمان نمایش‌های فارس در جشنواره فجر
استان فارس امسال رتبه اول حضور در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر را به دست آورد

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، زمان نمایش‌های این استان در جشنواره فجر را اعلام کرد.

سیدرسول موسوی نژادیان با بی‌نظیر خواندن دستاوردهای تئاتر فارس در سال ۱۴۰۱،  گفت: امسال علیرغم محدودیت‌ها و مشکلاتی که در عرصه فعالیت‌‌های هنری وجود داشت، هنرمندان هنرهای نمایشی استان با تولید و اجرای آثار ارزشمند و شرکت در جشنواره‌های مختلف ملی، سال متفاوتی را برای استان رقم زدند و با رکوردشکنی، حضور در جشنواره بین‌‌المللی تئاتر فجر را به سالی به یادماندنی برای تئاتر استان بدل کردند.

او افزود: امسال هر دو نماینده فارس در جشنواره منطقه‌ای بوشهر موفق به حضور در جشنواره بین‌المللی فجر شدند و سه اثر دیگر با موفقیت در جشنواره های ملی و نیز ارسال فیلم اجرای آثار خود به جشنواره تئاتر فجر راه یافتند.

معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: استان فارس امسال رتبه اول حضور در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر را در بین استان‌های کشور به دست آورد.

موسویان‌نژاد با یادآوری اینکه تئاتر خیابانی بازمانده به کارگردانی مریم دهقانی یکم بهمن مقابل تالار وحدت اجرا شد، اضافه کرد: نمایش اسب قاتلین به کارگردانی سید محمد هاشم زاده هفتم بهمن ساعت ۱۸ تالار استاد سمندریان، نمایش میشوسوزوکی (هاراگیری) به کارگردانی اصغر گروسی نهم بهمن ماه ساعت ۱۷ تالار سایه، نمایش دانه‌های کال انجیر به کارگردانی سانیا عاجلی نیز نهم بهم ماه ساعت ۱۸ و ۳۰ در تالار چهارسوی تهران به نمایش گذاشته می‌شود.