اشک شوق یا نشانه جدایی؟

اشک شوق یا نشانه جدایی؟

مهران نیاکان/ فرهاد مجیدی با اشک و گریه مدال قهرمانی را به گردن آویخت

فرهاد مجیدی قبل از وریا غفوری، کاپیتان استقلال، آخرین نفری بود که روی سن رفت و مدال قهرمانی را به گردن آویخت.

اشک‌های فرهاد مجیدی بعد از آن که مدال قهرمانی را به گردن آویخت، شوکه کننده بود.

استقلال که از قبل قهرمانی خود را مسجل کرده بود، بعد از تساوی تشریفاتی مقابل نفت مسجدسلیمان، جام قهرمانی را بالای سر برد و جشن قهرمانی گرفت اما قبل از آغاز جشن قهرمانی اتفاقی رخ داد که خیلی‌ها را شوکه کرد.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال که فصل را بدون شکست و با قهرمانی تمام کرد، وقتی نامش به عنوان سرمربی استقلال خوانده شد تا روی سن برود و مدال خود را دریافت کند، چهره‌اش بغض خاصی داشت. او همین که مدال قهرمانی را به گردن آویخت، اشک از چشمانش سرازیر شد و وقتی به بیژن طاهری رسید، دیگر نتوانست خودش را کنترل کند و در آغوش سرپرست استقلال گریه کرد.

شاید این اشک‌ها بی ارتباط با جدایی احتمالی او از استقلال نباشد چرا که از روز گذشته این شایعه به گوش رسید که فرهاد بعد از جشن قهرمانی از استقلال می‌رود اما در ظاهر به نظر می‌رسید این اشک شوق است چرا که فرهاد مجیدی برای قهرمان شدن فشار زیادی را تحمل کرد.

آخرین بار اشک های مجیدی وقتی ثبت شد که مهدی قائدی در آغوش او اشک ریخت و فرهاد هم کمی چشم‌هایش تر شد اما این بار سرمربی استقلال از شدت شادی و شاید هم به دلایل دیگر گریه کرد.

دوازدهم مرداد 1399 فرهاد با اخراج آرش رضاوند در مصاف سپاهان، دست به تعویض اجباری زد و قائدی را از زمین بیرون کشید. مهدی که خیلی دوست داشت در آن بازی گلزنی کند و طلسم را بشکند از این تعویض ناگهانی گریه کرد و فرهاد هم برای دلجویی او را در آغوش کشید و برای همدردی با ستاره تیمش، چند قطره‌ای اشک ریخت.

این بار اما کار از چند قطره اشک گذشت و فرهاد مجیدی قبل از آن که وریا غفوری جام قهرمانی را بالای سر ببرد، گریه کرد.