استفاده از ظرفیت سازمان اوقاف برای فعال‌سازی صنایع خوزستان

استفاده از ظرفیت سازمان اوقاف برای فعال‌سازی صنایع خوزستان

استاندار خوزستان گفت: فعال‌سازی صنایع راکد و غیر فعال در دستور کار دولت است و لازم است از ظرفیت سازمان اوقاف در این زمینه بهره خواهیم برد.

صادق خلیلیان بعد از ظهر امروز یکشنبه ضمن دیدار و گفت‌وگو با حجت الاسلام «سید مهدی خاموشی» رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور اظهار کرد: تحول اساسی در بحث اوقاف ایجاد شده است که امید می‌رود این مسیر با قدرت بیشتری ادامه پیدا کند.

وی در خصوص تعامل سازمان اوقاف با نظام اجرایی کشور تصریح کرد: اگر تعامل اوقاف با دستگاه‌های اجرایی انجام شود بی شک هم افزایی بیشتری ایجاد خواهد شد و اوقاف از اموالی که در اختیار دارد به منظور بهره‌مندی هر چه بیشتر مردم استفاده خواهد کرد.

استاندار خوزستان گفت: فعال‌سازی صنایع راکد و غیر فعال در دستور کار دولت است و مشکلات این صنایع برطرف خواهد شد و از ظرفیت سازمان اوقاف در این زمینه بهره خواهیم برد.

در این دیدار گزارشی از سوی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور مبنی بر میزان موقوفات و افزایش ٢ و نیم برابری آن نسبت به گذشته، لزوم کار در زمینه وقف، افزایش ۶۵ درصدی درآمد اداره کل اوقاف خوزستان، تعامل سازمان اوقاف با نظام اجرایی کشور و اعلام آمادگی سازمان اوقاف برای همکاری در فعالیت‌های اقتصادی و تولید انرژی ارائه شد.