استاندار فارس: مردم در بزنگاه‌های حساس وفاداری به نظام را اثبات کرده‌اند

استاندار فارس: مردم در بزنگاه‌های حساس وفاداری به نظام را اثبات کرده‌اند

استاندار فارس گفت: مردم قدرشناس این استان همواره در همه صحنه‌ها و به ویژه بزنگاه‌های حساس وفاداری و پشتیبانی خود از انقلاب و این نظام الهی را به اثبات رسانده‌اند.

محمدهادی ایمانیه شامگاه پنجشنبه ۷ مهرماه در مراسم یادواره شهدای شهرستان‌های لامرد و مهر که با حضور محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: گواه و مصداق این ادعا تقدیم بیش از ۱۵ هزار شهید در جنگ تحمیلی هشت ساله و حضور چشمگیر مردم در صحنه‌های مختلف بوده است.

او عنوان کرد: این استان پهناور و ولایتمدار همچنین ۲۷۰ رزمنده و ایثارگر و ۴۲ هزار آزاده سرافراز تقدیم این نظام کرده که خود بیانگر حضور ونقش تعیین کننده این خطه از کشورمان در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب است.

ایمانیه یادآور شد: همچنین مردم غیور و سلحشور استان فارس در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف دیگر همواره حضوری پررنگ، تعیین کننده و اثر بخش داشته‌اند و مردمان فهیم این دیار به ویژه شهرهای جنوبی استان با همت بلندشان و مشارکت در کارهای نیک اندیشانه برگ زرین دیگری به افتخارات خود در ساختن و پشتیبانی از این انقلاب اضافه کرده‌اند.

استاندار فارس تاکید کرد: شهرستان‌های لامرد و مهر و مردمان این خطه شهید پرور با تقدیم ۴۱۰ شهید و بیش از صدها آزاده سرافراز و ایثارگر همواره جزو مناطق پیشرو در امور خیرخواهانه و دیگر صحنه‌های دفاع از نظام بوده‌اند و خیرخیز بودن و مشارکت فعالانه مردم در عرصه‌های مختلف از امتیازهای ویژه مردمان خطه جنوب فارس است.

استاندار فارس یادآور شد: تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا وایثارگران و سرکشی از جانبازان و رزمندگان و خانواده های معزز شهدا بدون شک سبب تقویت روحیه خدمتگذاری و احساس مسئولیت بیشتر مسئولان برای خدمت به مردم خواهد شد و ما همواره خود را باید مدیون شهدا بدانیم.

استاندار فارس بیان کرد که عنصر پایداری نظام و امنیت و آرامش امروز در کشور را باید مرهون ایثارگری ها و جانفشانی خانواده های شهدا، جانبازان و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس دانست.