استاندار فارس: برای تامین منابع توسعه نباید فقط به بودجه دولتی تکیه کرد

استاندار فارس: برای تامین منابع توسعه نباید فقط به بودجه دولتی تکیه کرد

استاندار فارس با اشاره به مواجهه سازمان‌ها، ادارات و دانشگاه ها با مشکلات مالی و اعتباری گفت: این مجموعه ها نباید برای تامین نیاز مالی و جبران کسری بودجه فقط به بودجه دولتی تکیه کنند.

 محمد هادی ایمانیه روز چهارشنبه در دیدار اعضای هیات رئیسه دانشگاه سلمان فارسی کازرون با وی در شیراز، مدیریت بودجه را با نوآوری و برنامه‌ریزی ممکن دانست و افزود: باید با استفاده از روش‌های میان‌بر و نرم‌افزاری نسبت به رفع مشکلات مالی اقدام کرد.

او ادامه داد: امروز مشکلات مالی در همه جا وجود دارد و لذا هزینه کرد بودجه در اختیار، برنامه‌ریزی و مدیریت مالی را می‌طلبد.

وی، با اشاره به گزارش هیات رئیسه دانشگاه سلمان فارسی در خصوص کمبود ۲۵ میلیارد تومانی بودجه در این دانشگاه بیان کرد: تمام دانشگاه‌ها در بحث مالی دچار کمبود هستند و اگر این اعداد را در کل استان ها ضرب کنیم چه عددی خواهد شد؟ لذا باید در بحث تامین اعتبار از روش‌های میان‌بر و نرم‌افزاری استفاده کرد.

استاندار فارس از مسئولان دانشگاه سلمان فارسی کازرون خواست که با همکاری فرماندار این شهرستان، پیشنهادی مرتبط با املاک دانشگاه جهت ایجاد ارزش افزوده به استان ارائه دهند تا با حمایت استاندار و ایجاد ارزش افزوده، مشکلات مرتبط با حصار و محوطه سازی و خوابگاه دانشجویان حل شود.

ایمانیه افزود: باید راهکارها و راه حل‌ها جدی گرفته شوند، و با برنامه ریزی و صرفه جویی، اعتبارات و بودجه موجود مدیریت شود.

شهرستان کازرون در ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز واقع است.