استاندار فارس: افزایش ارزش افزوده موقوفات استان فارس مد نظر باشد    

استاندار فارس: افزایش ارزش افزوده موقوفات استان فارس مد نظر باشد       

استاندار فارس در دیدار با مدیرکل و مسئولین اوقاف و امور خیریه استان فارس که به مناسبت هفته وقف برگزار شد، گفت: فعالیت در حوزه موقوفات نیازمند برنامه ریزی دقیق و جامع است.

محمدهادی ایمانیه با اشاره به تعداد بالای موقوفات استان، ایجاد ارزش افزوده برای موقوفات را امری ضروری دانست و افزود: برخی موقوفات شناسایی و رفع تصرف نشدند که مستلزم پیگیری‌های فشرده‌تری است تا به نتیجه برسد.

ایمانیه با برشمردن پتانسیل برخی موقوفات از جمله گردشگری، سلامت، آبرسانی و تبلیغات دینی درشهرها و روستاها اظهار داشت: استفاده از مشاورین اقتصادی خبره در مجموعه اوقاف استان باعث افزایش ارزش افزوده موقوفات خواهد شد که برکات مادی و معنوی آن در جامعه و استان نمود پیدا می‌کند.

استاندار فارس، الگوسازی در وقف را یکی از وظایف مسئولین اوقاف و امور خیریه استان دانست و افزود: مواردی که وقف می‌شوند حاصل عمر و تلاش گذشتگان هستند لذا اخلاق ایجاب می‌کند خیر و ثمر کار نیک ایشان را اطلاع رسانی کنیم.

او در ادامه با اشاره به همراهی مدیریت ارشد استان و سایر دستگاه‌ها با مجموعه اوقاف و امور خیریه استان خواستار استفاده حداکثری از ظرفیت ایجاد شده در استان شد.

ایمانیه در انتها، مهمترین راه در راستای استمرار وقف و وقف کردن، استفاده بهینه، حداکثری و مطابق با نیت واقفین دانست.