استاندار بوشهر: هنر انقلاب برگرفته از اندیشه‌های امام(ره) است

استاندار بوشهر: هنر انقلاب برگرفته از اندیشه‌های امام(ره) است

استاندار بوشهر در نشست با جمعی از هنرمندان استان به مناسبت هفته هنر انقلاب با اشاره به نقش استان بوشهر در دوران انقلاب گفت: استان بوشهر همیشه خالق پیروزی‌های بزرگ در مقابل استعمارگران بوده و در دوران دفاع مقدس هم بوشهر نقش منحصر به فردی داشته است.

احمد محمدی زاده تصریح کرد: به عنوان فردی که سال‌ها در جبهه‌های مختلف در مقابل دشمن جنگیده می‌گویم بوشهر تنها استانی است که در عرصه زمینی، دریایی و هوایی در مقابل دشمن ایستادگی کرده و این ویژگی منحصر به فرد بوشهر و بوشهری هاست.

محمدی زاده با اشاره به ظرفیت‌های استان بوشهر در عرصه‌های تجارت، بازرگانی، کشاورزی، صنعتی و... گفت: بوشهر ظرفیت‌های متعددی دارد و این ظرفیت‌ها از نظر توسعه‌ای در هیچ استانی وجود ندارد. استان بوشهر در عرصه گردشگری هم ظرفیت‌های زیادی دارد که می‌توان با استفاده از این ظرفیت‌ها و برنامه ریزی مناسب، طی ۴ سال آینده میزبان ۲۰ میلیون گردشگر باشیم.

استاندار بوشهر هنر انقلاب را برگرفته از اندیشه‌های امام(ره) دانست و افزود: این افکار هم مبتنی بر مفاهیم والای اسلام بوده و تحت تاثیر این اندیشه ها، انقلاب اسلامی توانسته در منطقه و جهان تاثیرگذار باشد.