استان بوشهر در حوزه عمرانی و اقتصادی دچار رکود شده است

استان بوشهر در حوزه عمرانی و اقتصادی دچار رکود شده است

نماینده دشتستان در مجلس با تأکید بر توجه به جذب اعتبارات ملی برای تسریع در تکمیل پروژه‌ها گفت: شاهد رکود در حوزه عمرانی و اقتصادی استان هستیم.

ابراهیم رضایی در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار کرد: سال ۱۴۰۰ به لحاظ سیاسی و انتخاب یک چهره انقلابی، کارآمد ولایتمدار و جهادی در راس قوه مجریه سال خوبی است درحالی که مردم در این سال به لحاظ اقتصادی در فشار بودند هرچند با توجه به تحولات داخلی و خارجی انتظار می‌رود سال آینده به لحاظ اقتصادی، معیشتی و سیاسی سال بهتری برای کشور باشد.

وی همکاری و تعامل با نمایندگان را مهم دانست و تأکید کرد: برای به نتیجه رسیدن امور؛ همکاری، همگرایی و تعامل مدیریت اجرایی استان با نمایندگان ضروری است و اگر این هم‌افزایی نباشد کارها به نتیجه نمی‌رسد.

نماینده دشتستان در مجلس باتأکید بر توجه به اعتبارات عمرانی وزارتخانه‌ها خاطرنشان ساخت: حضور وزرا در استان بوشهر در حل مشکلات استان مهم است و در این راستا استان کارنامه خوبی در دعوت از وزیران و مدیران ارشد کشور نداشته و به غیر از سفر رئیس جمهور تنها در این مدت وزیر بهداشت به بوشهر سفر کرده است.

رضایی با بیان اینکه حضور مدیران ارشد کشور در استان خیر و برکت زیادی دارد، تصریح کرد: باید نسبت به این امر توجه بیشتری شود.

وی گفت: با توجه به تخصیص اعتبارات سفر رئیس جمهور و اعتبارات مصوب استان انتظار می‌رود استان به کارگاهی از کارهای عمرانی تبدیل شود.

نماینده دشتستان با اشاره به تصویب اولیه لایحه بودجه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تغییر و تحولات خوبی در لایحه بودجه ایجاد شده و انتظار می‌رود هفته آینده تصویب لایحه بودجه به انتها برسد.