ادامه محدودیت تردد در اطراف متروپل

ادامه محدودیت تردد در اطراف متروپل
طولانی شدن زمان تخریب ساختمان متروپل باعث نارضایتی شهروندان شده

مدیر اجرای طرح‌های عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند ادامه پیداکردن عملیات تخریب باقی مانده ساختمان متروپل از ظهر امروز خبر داد و گفت: روز گذشته بخشی از باقی مانده ساختمان متروپل تخریب شد.

فرهاد آریا دوست در خصوص آخرین وضعیت عملیات تخریب ساختمان متروپل اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده قرار بود باقی‌مانده ساختمان متروپل به صورت کامل تخریب شود اما به دلیل برخی موارد این عملیات تخریب متوقف و امروز از سر گرفته خواهد شد.

وی با بیان اینکه روز گذشته بخشی از باقی مانده ساختمان متروپل تخریب شد، افزود: با توجه به بروز برخی مسایل فنی و همچنین تاریک شدن هوا در روز گذشته، عملیات تخریب به صورت کامل انجام نشد. اکنون در حال نصب مجدد تجهیزات و آماده سازی شرایط برای از سرگیری عملیات تخریب هستیم و از ظهر امروز عملیات تخریب نهایی ساختمان آغاز می‌شود.

مدیر اجرای طرح‌های عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در حال حاضر محدودیت‌های تردد در اطراف ساختمان متروپل همچنان پابرجا است و تا پایان عملیات تخریب ادامه دارد.

آریا دوست عنوان کرد: خیابان‌های منتهی به ساختمان متروپل به وسیله جداکننده‌های ترافیکی بسته شده است تا از تردد خودروها جلوگیری شود و امیدواریم شهروندان آبادانی با صبر و شکیبایی ما را در تخریب این ساختمان همراهی کنند.

از روز ۶ آذرماه محدودیت ترافیکی در اطراف ساختمان اعمال شده و همچنین ساختمان‌های اطراف متروپل که در محدوده خطر قرار داشتند به منظور تخریب باقی‌مانده تخلیه شده‌اند.