ادامه حضور رامبد در تلویزیون با «خندوانه» و مسابقه ای جدید

ادامه حضور رامبد در تلویزیون با «خندوانه» و مسابقه ای جدید

محمدرضا خوشرو، مدیر شبکه نسیم در پاسخ به سؤالی درباره ادامه ساخت «خندوانه» در تلویزیون گفت: قرار نبود که این برنامه تعطیل شود و فقط بحث ارتقاء کیفیت محتوایی را داشته‌ایم که نسبت به برنامه‌های دیگر این شبکه هم چنین اتفاقی وجود دارد. ما هیچ‌وقت بنای تعطیلی این برنامه را نداریم و «خندوانه» جدید برای پخش آماده می‌شود. برای جایگاه مجری آن نیز اتفاقی نیفتاده است.

وی افزود: اتاق فکر «خندوانه» تشکیل شده و عوامل در حال بررسی‌اند که نقاط قوت و ضعف فصل قبلی را مورد واکاوی قرار دهند.

برخی از کانال‌های مجازی و سایت‌ها کماکان به این نکته اشاره دارند که ادامه «خندوانه» در هاله‌ای از ابهام قرار دارد یا به این نکته اشاره می‌کنند که «خندوانه» جدید بدونِ رامبد جوان روی آنتن خواهد رفت. در حالی‌که با این نکته محمدرضا خوشرو، می‌توان به این نکته رسید که «خندوانه» به پایان راه نرسیده و همچون گذشته با ارتقاء محتوایی و فرمی و تغییرات و تحولاتی دوباره به آنتن بازخواهد گشت. 

بنابراین پرونده «خندوانه» در فصل هشتم، بسته نمی‌شود و گروه «خندوانه» با چند ماه پیش‌تولید و تولید برنامه‌ای جدید به آنتن برمی‌گردند و چند صباحی دیگر با فصل نهم «خندوانه» دوباره پا به ماراتنِ برنامه‌های سرگرمی تلویزیون می‌گذارند. باید دید رامبد جوان و دست‌اندرکارانش برای بازگشتِ دوباره در حال تدارکِ چه تغییرات و تحولاتی هستند؟