ادارات اهواز تعطیل نیست

ادارات اهواز تعطیل نیست

دبیر کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوای خوزستان گفت: توده گرد و غبار هنوز وارد استان نشده بنابراین کارگروه تصمیمی برای تعطیلی اهواز اتخاذ نکرده است.

محمدجواد اشرفی اظهار داشت: قرار بود صبح امروز با توجه به شرایط توده گرد و غبار در کشور عراق، برای تعطیلی برخی شهرستان‌ها تصمیم گیری شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان می گوید: بررسی‌ها نشان می‌دهد که با کاهش سرعت باد، حرکت توده گرد و غبار به سمت استان کند شده، بطوریکه هنوز وارد خوزستان نشده است بنابراین تعطیلی ادارات و یا تاخیر در ساعت اداری منتفی خواهد بود و فعالیت این ادارات طبق روال همیشگی است.

اشرفی گفت: براساس پایش هوا در ساعات آینده، کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوا تصمیمات لازم را اتخاذ و متعاقبا اطلاع رسانی خواهد کرد.

کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوای خوزستان، دیشب، ادارات و سازمان‌های پنج شهرستان شامل آبادان، خرمشهر، هویزه، دشت آزادگان و شادگان را به دلیل ورود توده گرد و غبار، برای امروز یکشنبه تعطیل اعلام کرد.

اداره کل هواشناسی خوزستان پیش از این در اطلاعیه‌ای نسبت به ورود توده گرد و غبار با منشاء کشور عراق از روز یکشنبه تا اوایل روز دوشنبه در مناطق غربی، جنوب غربی، مرکزی و جنوبی خوزستان در استان هشدار سطح نارنجی صادر کرده است.