نگاه ویژه به تیم‌های پایه باشگاه فجر

نگاه ویژه به تیم‌های پایه باشگاه فجر

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: توجه به تیم‌های پایه یکی از مسائل با اهمیت برای باشگاه فجر شهید سپاسی است که در دوره جدید نیز نگاه ویژه‌ای از سوی مدیران و کادر فنی این باشگاه به این موضوع مهم معطوف خواهد شد.

سردار بوعلی در دیدار با مدیرعامل و سرمربی جدید باشگاه فجر شهید سپاسی ضمن تاکید بر اهمیت توجه و ترویج فرهنگ ورزش بخصوص در بین اقشار نوجوان و جوان کشور اظهار داشت: فارس دارای تعداد قابل توجهی از جوانان با استعداد و علاقمند در زمینه‌های مختلف ورزشی است که در صورت توجه هر چه بیشتر مسئولان و توسعه زیرساخت‌های ورزشی در سراسر استان شاهد افتخارآفرینی این جوانان برای خطه فارس خواهیم بود.

او گفت: حمایت همه جانبه سپاه فجر از باشگاه فرهنگی ورزشی فجر شهید سپاسی ادامه خواهد داشت.

سردار بوعلی بیان کرد: تیم فوتبال فجر شهید سپاسی یکی از تیم‌های با سابقه و بازیکن ساز کشور بوده و همواره بعنوان یک تیم اخلاقمدار و ارزشی در سطح فوتبال کشور شناخته می‌شود.

فرمانده سپاه فجر افزود: توجه به تیم‌های پایه یکی از مسائل با اهمیت برای باشگاه فجر شهید سپاسی است که در دوره جدید نیز نگاه ویژه‌ای از سوی مدیران و کادر فنی این باشگاه به این موضوع مهم معطوف خواهد شد.

در این دیدار که با حضور محمد حسین مفتاحی مدیرعامل باشگاه و مهدی رجب زاده سرمربی تیم فوتبال برگزار شد آخرین وضعیت تیم فوتبال فجر شهید سپاسی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.