آیین بزرگداشت روز خبرنگار در فارس برگزار می‌شود

آیین بزرگداشت روز خبرنگار در فارس برگزار می‌شود
برنامه ریزی شده است تا به گونه حضوری به دفاتر رسانه‌ها و اهالی خبر مراجعه کنیم

معاون فرهنگی مطبوعاتی ادراه کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از برگزاری آیین بزرگداشت روز خبرنگار در ۲۶ مرداد در استان خبر داد و گفت: آیین ویژه‌ای در قالب برنامه‌ای گفت‌وگو مدار در این مراسم برگزار می‌شود.

غلامرضا خوش اقبال عنوان کرد: به پاسداشت روز خبرنگار با همکاری استانداری فارس این مناسبت را با عنوان رویدادی ارزشمند برای اهالی رسانه، چهارشنبه ۲۶ مرداد ماه جاری ساعت ۱۸ در تالار حافظ با بهره گیری از ارائه مباحث گفت‌وگومداری و گپ و گفت چهره به چهره با استاندار فارس و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌کند.

او ادامه داد: با توجه به شرایط ویژه امسال و تقارن ماه عزاداری محرم با روز خبرنگار، برنامه ریزی شده است تا به گونه حضوری به دفاتر رسانه‌ها و اهالی خبر مراجعه کرده و از نزدیک مطالب چالشی، موارد و مشکلات این عزیزان را در دستور کار قرار داده باشیم.

خوش اقبال با اشاره به اینکه در کنار دیدار صمیمانه و گفتگو مدار با اصحاب رسانه و خبرنگاران برنامه روز خبرنگار نیز با حضور استاندار و مدیرکل فرهنگ و ارشاد فارس در تالار حافظ برگزار خواهد شد، گفت: از سویی بحث برگزاری کارگاه‌های تخصصی حوزه مطبوعات و رسانه در تمام استان فارس برنامه ریزی شده که اجرا می‌شود.