تاکید رئیس جمهور بر بهره گیری از ظرفیت‌های گردشگری جنوب ایران

تاکید رئیس جمهور بر بهره گیری از ظرفیت‌های گردشگری جنوب ایران

رئیس قوه مجریه با بیان اینکه هر سه استان کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و فارس از ظرفیت‌های قابل توجه گردشگری برخوردار هستند، بر ضرورت بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها تاکید و اعلام کرد: این موضوع در لایحه بودجه ۱۴۰۱ مورد توجه قرار گرفته است.
سید ابراهیم رئیسی در دیدار نمایندگان سه استان جنوبی درباره بودجه تکمیل طرح‌های سفر استانی نیز گفت: پیگیری اجرای مصوبات استانی بر عهده معاونت اجرایی رئیس جمهور است، اما شما نمایندگان نیز پیگیر اجرای مصوبات باشید. البته با اختیار و استقلال بیشتری که به استانداران داده خواهد شد در کنار صندوق‌های پیشرفت و عدالت که قرار است در استان‌ها تشکیل شود، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و اجرای برنامه‌های ضروری در استان‌ها تسهیل و تسریع می‌شود.
پیش از سخنان رئیس جمهور نمایندگان استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و فارس در سخنانی به تشریح مسائل و مشکلات حوزه‌های انتخابی خود از جمله کم‌آبی، بیکاری، نیازهای حوزه راه و راه‌آهن، ضرورت مدیریت قیمت‌ها و مسائل مشابه پرداختند.
استانداران کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و فارس نیز در این جلسه در سخنانی اقدامات انجام شده در راستای حل مشکلات استان‌های تحت مدیریت خود و نیازها و اقتضائات رسیدگی به سایر مسائل را تشریح کردند.