آلمان با ترکیب هجومی آماده صعود

آلمان با ترکیب هجومی آماده صعود

تیم ملی آلمان که در حال حاضر با یک امتیاز پایین‌تر از اسپانیا ۴ امتیازی و تیم‌های سه امتیازی ژاپن و کاستاریکا در قعر جدول گروه E جام جهانی قرار گرفته، امیدوار است با برتری شاگردان لوئیز انریکه در مسابقه امشب برابر ژاپن و از سوی دیگر پیروزی آنها مقابل کاستاریکا، به مرحله یک‌هشتم راه پیدا کنند.

مانوئل نویر مطابق انتظار درون دروازه آلمان مقابل کاستاریکا است؛ نیکولاس زوله و آنتونیو رودیگر، زوج خط دفاعی ژرمن‌ها هستند و جاشوا کیمیش و دیوید رائوم به ترتیب در سمت راست و چپ خط دفاعی این تیم دیده می‌شوند.

لئون گورتزکا و ایلکای گوندوگان، دو هافبک دفاعی آلمان در این دیدار خواهند بود که جلوتر از آنها سرژ گنابری و لروی سانه، به‌عنوان وینگرهای راست و چپ برابر کاستاریکا بازی می‌کنند که بین آنها جمال موسیالا در ترکیب قرار گرفته و در راس خط حمله نیز توماس مولر دیده می‌شوند.

تیم ملی فوتبال آلمان در حالی از ساعت ۲۲:۳۰ امشب در استادیوم البیت مقابل کاستاریکا قرار می‌گیرد که ترکیب این تیم نسبت به دیدار اخیرشان برابر اسپانیا تنها یک تغییر داشته که لروی سانه جانشین تیلو کرر شده است.

ترکیب تیم ملی آلمان مقابل کاستاریکا به‌صورت زیر است:

مانوئل نویر، نیکولاس زوله، آنتونیو رودیگر، جاشوا کیمیش، دیوید رائوم، لئون گورتزکا، ایلکای گوندوگان، سرژ گنابری، لروی سانه، جمال موسیالا و توماس مولر.