آغاز پیک ششم کرونا به صورت جهشی در میناب

تخت‌های بخش کووید تکمیل شد

آغاز پیک ششم کرونا به صورت جهشی در میناب

رئیس بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) میناب از آغاز جدی پیک ششم کرونا در میناب خبرداددکتر یدالله رئیسی ماکیانی افزود: متاسفانه با تو جه به هشدارهای وزارت بهداشت در خصوص رعایت شیوه نامه های بهداشتی و عدم رعایت این دستورالعمل ها و ساده انگاری ها  و شروع موجی جدید طی ۴ روز گذشته تخت‌های بخش کووید یک بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) تکمیل شد.

وی ادامه داد: شهرستان میناب که هفته گذشته در وضعیت آبی کرونا قرار داشت، بلافاصله به رنگ زرد و نارنجس تغییر رنگ داده و با احتمال افزایش این روند طی روزهاس آینده به قرمز خواهد رسید.

رئیسی عنوان کرد: در صورت ادامه افزایشی مبتلایان بیماران کووید، مجبور به بازگشایی و راه اندازی بخش کووید ۲ و ۳ هستیم و لازم بذکر است که اکثر بیماران مبتلا به سویه جدید کرونا هستند.

وی اظهار کرد: متاسفانه پس از حدود ۳ ماه و اندی بخش آی سی کووید در شب گذشته با یک بیمار بدحال راه اندازی شده که متاسفانه هشدار روزهای بدی را می‌دهد.

رئیس بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) میناب بیان کرد: بیمار بدحال بستری در بخش آی سی یو کووید فقط یک دُز واکسن را تزریق کرده که اثر بخشی در مقابل سویه جدید کرونا را ندارد .

وی در پایان اضافه کرد:  کسانی که در زدن واکسن تاکنون کوتاهی کرده اند، دُزهای تکمیلی واکسن کرونا را هرچه زودتر قبل از شیوع بیماری کووید تزریق کنند تا حداقل از کاهش آمار مرگ و میر جلوگیری بعمل آید.