اجرا با قید فوریت

پیگیری دستورات سفر رئیس قوه قضائیه در بوشهر

اجرا با قید فوریت
آغاز رسیدگی فوری و تعیین تکلیف ۳۰ کانتینر کالای بلاتکلیف و سایر کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی و گمرک بوشهر

رئیس کل دادگستری استان بوشهر از آغاز روند اجرای دستورات سفر رئیس قوه قضائیه بلافاصله بعد از سفر به استان بوشهر خبر داد.

علی جمادی در جریان بازدید از انبارهای گمرک و کالاهای اموال تملیکی بوشهر گفت: به محض پایان سفر ریاست محترم قوه قضائیه به استان بوشهر، کمیته‌ رسیدگی به منظور اجرای دستورات ریاست محترم قضائیه که شامل رسیدگی فوری و تعیین تکلیف ۳۰ کانتینر کالای بلاتکلیف و همچنین سایر کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی و گمرک بوشهرمی باشد در دستور کار قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به جلسه‌ای که به همین منظور امروز در اداره بنادر و کشتیرانی استان بوشهر برگزار شد بیان کرد: در این نشست در خصوص تعداد ۳۰ کانتینر بلاتکلیف که بالغ بر ۱۲ سال از زمان نگهداری آن در اداره بنادر و دریانوردی می‌گذرد همه مشخصات مربوط به کانتینرها و مالکان کالاها و همه اطلاعات مربوط به تضمین دهندگان مشخص شد و با ارائه گزارش نهایی در خصوص کالاهای موجود در کانتینرها تا پس از رسیدگی قضائی تعیین تکلیف شود.

جمادی افزود: کالاهای موصوف بلاصاحب یا رها شده از طرف صاحبان کالا قلمداد شد، که مقرر شد پس از رسیدگی و صدور دستورات قضائی این کالاها به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تحویل داده شود.

وی تصریح کرد: در خصوص تعداد ۱۳۳ عدد کانتینر کالای متروکه مربوط به سال ۸۸ تا ۹۹ با هماهنگی با اداره بنادر و دریانوردی و گمرک و سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی مقرر شد ظرف ۱۰ روز نسبت به انجام تشریفات اقدام و کالاهای مربوطه به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل شود.

جمادی در پایان گفت: دستورات ریاست محترم قوه قضائیه بلافاصله پس از اتمام سفر در دستور کار ویژه دادگستری استان بوشهر قرار گرفته و به لطف خداوند متعال همه مصوبات به نحو احسن و با قید فوریت اجرایی و اعلام خواهد شد.