آتش‌سوزی مهیب در مشهد با تلاش ۵۰ آتش‌نشان مهار شد

آتش‌سوزی مهیب در مشهد با تلاش ۵۰ آتش‌نشان مهار شد
مصدومان این حادثه به بیمارستان منتقل شدند

مدیرعامل آتش‌نشانی مشهد گفت: با تلاش نفسگیر ۵۰ تن از آتش نشانان این سازمان، آتش‌سوزی مهیب یک واحد فرش‌فروشی روز شنبه در بلوار معلم مهار شد.

آتشپاد دوم مجید فرهادی افزود: در پی گزارش ارسالی به سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده آتش و دود از داخل یک فروشگاه بزرگ فرش در غرب مشهد، حدود ۵۰ آتش نشان و نجاتگر به همراه ۱۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین و نردبان ۳۲ متری آتش‌نشانی از هشت ایستگاه به محل حادثه در بلوار معلم اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: آتش سوزی در داخل این فروشگاه رخ داده بود و آتش در حال سرایت به واحدهای مجاور این محل تجاری بود که آتش نشانان پس از دقایقی عملیات نفسگیر و طاقت فرسا، ضمن مهار حریق از سرایت آتش به منازل و مغازه های مجاور جلوگیری کردند.

مدیر عامل آتش‌نشانی مشهد خاطرنشان کرد: در این حادثه یکی از افراد حاضر در داخل مغازه که گرفتار دود و آتش شده بود توسط نجاتگران آتش نشانی از محل خارج و به دلیل مصدومیت شدید توسط آمبولانس های اورژانس به بیمارستان منتقل شد که علت دقیق بروز این آتش سوزی توسط کارشناسان در دست بررسی است.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز گفت: ۲ مصدوم حادثه آتش‌سوزی مهیب فروشگاه فرش در بلوار معلم مشهد، با سوختگی شدید در سطح اندام‌ها به بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد منتقل شدند.

محمد علیشاهی افزود: پس از وقوع این حادثه سه دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام و مصدومان به بیمارستان منتقل شدند.