فروش باورنکردنی فیلم اتومبیل!

«تومان» کماکان رونق ندارد

فروش باورنکردنی فیلم اتومبیل!

مهسا بهادری/ سینمای ایران در هفته‌ای که گذشت (۲۰ تا ۲۶ آذر)، فروش ۹ میلیارد و ۹۳۴ میلیون تومانی را با ۴۵۳ هزار و ۴۰۹ مخاطب تجربه‌ کرد. با وجود اینکه در هفته اخیر سه فیلم سینمایی«گربه سیاه»، «بی همه چیز» و «اتومبیل» روی پرده سینما رفت، اما گیشه در مجموع نسبت به هفته‌های پیش کاهش فروش داشت.

سه فیلمی که همزمان اکران شدند

فیلم سینمایی«گربه سیاه» با کارگردانی کریم امینی و تهیه کنندگی بهرام رادان که قرار بود ۱۰ آذر اکران شود اما دو هفته‌ به تعویق افتاد، حالا با بازی ترلان پروانه، بهرام رادان و بهاره کیان‌افشار، جایگاه هفتم فروش گیشه را به خود اختصاص داده است.

«بی همه چیز» به کارگردانی محسن قرایی، همزمان با «گربه سیاه» روی پرده سینما رفت و در سه روز فروش ۶۸۳ میلیون تومانی را تجربه کرد و در جایگاه پنجم جدول فروش قرار گرفت. در این فیلم سینمایی هدیه تهرانی، پرویز پرستویی، هادی حجازی‌فر و باران کوثری ایفای نقش کرده اند.
فیلم«اتومبیل» هم که یک درام اجتماعی به نویسندگی سیدمهدی سجادپور است و متقاضی حضور در جشنواره فیلم فجر بود اما نتوانست به این رقابت راه یابد، با وجود چهره‌های شناخته شده، تنها یک میلیون تومان فروش داشت!          
اکبر عبدی، مهدی کوشکی، ارسلان قاسمی، سحر قریشی و نیما شاهرخ شاهی در این فیلم حضور دارند.

سه فیلمی که همزمان پرفروش گیشه‌اند

در حال حاضر فیلم‌های سینمایی «گشت ارشاد ۳» با کارگردانی سعید سهیلی، «دینامیت» مسعود اطیابی و «آتابای» نیکی کریمی به ترتیب جایگاه اول تا سوم گیشه را به خود اختصاص داده‌اند. در بین این سه فیلم، فقط «آتابای» کمدی نیست.
فیلم سینمایی «تومان» هم کماکان در ردیف‌های آخر جدول فروش قرار دارد و هفته گذشته فقط ۸ میلیون تومان فروش داشت!