8 مصدوم حاصل دو تصادف رانندگی در شیراز

8 مصدوم حاصل دو تصادف رانندگی در شیراز

برخورد شدید دو خودروی سواری برلیانس و سمند در گویم پنج مصدوم برجای گذاشت.

رانندگان خودرو‌های عبوری در ساعت  ۱:۵۰ دقیقه بامداد امروز با دیدن این صحنه تصادف، با سامانه‌ی ۱۲۵ تماس گرفتند که سریعا آتش نشانان ایستگاه ۸ به محل حادثه واقع در گویم اعزام شدند.

بنا به اظهار آتش نشانان اعزامی، در این حادثه دو دستگاه برلیانس و سمند با یکدیگر برخورد و پس از آن خودروی سمند با سه سرنشین به گاردریل برخورد کرده و این حادثه منجر به گرفتار شدن سرنشینان شد.

با توجه به محبوس شدن هر سه سرنشین در اتاقک در هم پیچیده خودروی سمند، نیرو‌های آتش نشانی ضمن نصب علائم هشدار دهنده‌ی ترافیکی در جاده و قطع برق خودرو، محل حادثه را ایمن کرده و با به کار گیری تجهیزات هیدرولیک سرنشینان را از خودرو خارج کردند.

دو سرنشین مصدوم خودروی برلیانس و سه مصدوم ( سه مرد جوان) خودروی سمند در این حادثه بلافاصله با کمک آتش نشانان برای انجام معاینه و درمان‌های لازم تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه شدند.

همچنین در در حادثه‌ای دیگر برخورد پژو پارس با کامیون در جاده کمربندی دراک منجر به مصدومیت سه سرنشین یک نفر آقا و دو خانم شد.

تیم امداد و نجات جاده‌ای آتش نشانی شیراز از ایستگاه چهار در این سانحه رانندگی با سرعت عمل محل حادثه را ایمن سازی کرده مصدومین را به عوامل اورژانس تحویل دادند.