بهره برداری از ورزشگاه شهید مجدیان دزفول تا پایان امسال

بهره برداری از ورزشگاه شهید مجدیان دزفول تا پایان امسال

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از بهره برداری ورزشگاه شهید مجدیان شهرستان دزفول تا پایان امسال خبر داد.

حمید بنی‌ تمیم روز چهارشنبه در آیین تجلیل از قهرمانان خوزستانی مدال آور در رقابت‌ های آسیایی و جهانی که در گیت بوستان اهواز برگزار شد بیان کرد: خوزستان همیشه پرچم‌ دار افتخارآفرینی در میادین مختلف همچون المپیک، آسیایی، جهانی و بین‌ المللی بوده است.

وی افزود: در این مراسم تنها از مدال‌ آوران آسیایی و جهانی در سال ۱۴۰۰ و هشت ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱ قدردانی می‌ کنیم و طبیعی است تعداد قهرمانان استان در میادین بین‌ المللی بسیار بیشتر از نفراتی است که در این مراسم شاهد حضور آنها هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به تجلیل از ۸۳ ورزشکار در ۲۰ رشته ورزشی گفت: در هشت ماه نخست امسال، میزان مدال آوری ورزشکاران خوزستانی در مسابقات جهانی نسبت به سال ۱۴۰۰، حدود ۲۷ درصد رشد داشته که جا دارد از زحمات ورزشکاران به ویژه مربیان زحمت‌ کش استان تشکر کنم.

وی افزود: با همت و کار شبانه‌ روزی تمام همکارانم در اداره‌ کل ورزش و جوانان استان و شهرستان‌ ها و همچنین توجه ویژه به نقاط محروم استان، توانستیم ۶ استخر سرپوشیده در شهرستان‌ های هندیجان، رامشیر، باغملک، شوش، صفی آباد دزفول و سوسنگرد را مجدد فعال کنیم، در حالی که این پروژه‌ها نیمه فعال رها شده بودند.

بنی تمیم گفت: همچنین استخرهایی همچون کوی طلاب در اهواز، ۲ استخر در شوشتر، استخر شادگان و گتوند را مجدد به چرخه خدمات دهی برگردانیم.

وی افزود: در هشت ماه نخست امسال توانستیم ۱۵ روکش چمن مصنوعی در شهرهای مختلف استان نصب کنیم و امروز تعداد چمن‌ های مصنوعی در استان به ۶۵ مورد رسیده است؛ این آمار به جز زمین‌ های چمن مصنوعی است که توسط شهرداری‌ ها و ارگان‌ ها آماده شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه در یک سال اخیر ۵۰ پروژه ورزشی را به بهره‌برداری رساندیم عنوان کرد: بنا داریم ۹ پروژه ورزشی را از طریق ماده ۲۷ به بخش خصوصی واگذار کنیم که از این طریق برای ۵۰ نفر ایجاد اشتغال خواهد شد و یک هزار میلیارد ریال از طریق بخش خصوصی به ورزش خوزستان تزریق خواهد شد.

وی افزود: استان خوزستان از ظرفیت‌ های اشتغال‌ زایی بالایی برخوردار است و ارگان‌ های دولتی و شرکت‌ های خصوصی موجود در استان می‌ توانند قهرمانان ورزشی را جذب کنند، برای تحقق این موضوع نیاز به کمک معاون اقتصادی استاندار داریم.

بنی تمیم گفت: طبق مصوبه شورای ورزش مقرر شد از ظرفیت شرکت‌ های استان در تیمداری استفاده شود که امیدواریم این موضوع نهایی شود.