مربی خارجی شاهین بوشهر، نیامده از بی پولی قهرکرد و رفت

مربی خارجی شاهین بوشهر، نیامده از بی پولی قهرکرد و رفت

در فاصله ۴ روز تا از سرگیری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران و پایان تعطیلات زمستانی، تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر که در جمع تیم‌های قعرنشین و فانوس به دست لیگ قرار دارد و از ۱۷ بازی نیم‌فصل نخست تنها ۸ امتیاز به دست آورد، روز‌های بحرانی را می‌گذراند. 

در شرایطی که مدیران این باشگاه به سراغ جذب وینگو بگوویچ رفته بودند و امیدوار به آن بودند تا با آمدن بگوویچ باتجربه، شاهین از بحران خارج شود و بتواند در لیگ یک بماند، اما مشکلات مالی گریبان‌گیر تیم ریشه‌دار جنوبی شده و اتفاقات عجیبی را در این تیم زده است. 

حالا در آستانه دیدار هفته هجدهم مقابل قشقایی شیراز، بگوویچ امروز در واکنش به مشکلات مالی شاهین، تصمیم به ترک بوشهر گرفته و حاضر به ادامه همکاری با این تیم نیست تا شرایط برای شاهینی‌ها بحرانی‌تر شود. 

گفته می‌شود با توجه به شرایط نامناسب مالی و مدیریتی باشگاه، احتمال بازگشت سرمربی کروات وجود نداشته و احتمالاً شاهین شهرداری بوشهر با هدایت مهدی قنبری که در نیم‌فصل نخست عهده‌دار مسئولیت سرمربیگری شاهین بود، نیم‌فصل دوم را هم دنبال خواهد کرد. 

جالب آن‌که در روز‌های گذشته چند بازیکن شاخص و نام‌آشنا از جمله حسین پاپی جذب شاهین شهرداری بوشهر شده بودند که معلوم نیست در صورت جدایی قطعی بگوویچ، تکلیف این بازیکن مدنظر سرمربی کروات چه خواهد شد.