تمهیدات سختگیرانه کرونایی در بندرلنگه

تمهیدات سختگیرانه کرونایی در بندرلنگه

فرماندار بندرلنگه در هرمزگان گفت: تمهیدات سخت گیرانه کرونایی در بندرلنگه اتخاذ شده تا بتوانیم از موج شدید این بیماری در این شهرستان بکاهیم.

فواد مراد زاده فرماندار شهرستان بندرلنگه امروز از تعطیلی دوهفته ای مدارس ابتدایی و یک هفته ای مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم و شبانه روزی خبر داد و گفت: کلیه مدارس ابتدایی به مدت دوهفته و کلیه مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم و شبانه روزی و کلیه مراکز دانشگاهی، آموزشی و پژوهشی در شهرستان بندرلنگه به مدت یک هفته تعطیل و روند آموزش بصورت آنلاین دنبال شود.

وی افزود: کلیه اماکن تفریحی، پارک ها و گردشگری تا اطلاع ثانوی تعطیل می باشند و کلیه نمایشگاهها، مراسمات، عروسی‌ها و همایش ها در فضای بسته ممنوع می‌باشد.

به گفته فرماندار بندرلنگه، برگزاری مراسمات در فضاهای باز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تعداد محدود و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شود.

همچنین با تصمیم فرماندار شهرستان بندرلنگه، کلیه فعالیت‌های ورزشی در اماکن سربسته تا اطلاع ثانوی تعطیل می باشد و کلیه اغذیه فروشی‌ها به صورت بیرون بر فعالیت کنند.

مرادزاده تاکید کرد: به مدت یک هفته دو سوم کارکنان دستگاههای اداری با صلاحدید مدیر آن دستگاه در محل کار حاضر شوند و کارکنان ادارات و نهادها که دارای علایم کرونا هستند به مدت ۵ روز در منزل قرنطینه شوند.