شوک به پرسپولیس؛ گل‌محمدی استعفا کرد

شوک به پرسپولیس؛ گل‌محمدی استعفا کرد

یحیی گل‌محمدی در اعتراض به مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس و ناراحتی‌ بازیکنانش از سمت خود استعفا کرد.
اوضاع مالی پرسپولیس با حضور مدیرعامل جدید این باشگاه هم خوب نشده و بازیکنان و کادرفنی از شرایط موجود بسیار ناراحت هستند. در این خصوص یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس چند هفته‌ای است در خصوص مشکلات موجود به مسئولان هشدار می دهد اما با رفع نشدن این گرفتاری‌ها او تصمیم به استعفا از سرمربیگری پرسپولیس گرفت.
ماجرا از این قرار است که بعد از دیدار پرسپولیس و فولاد که روز شنبه گذشته با برتری سرخ‌پوشان تهرانی به پایان رسید، رضا درویش مدیرعامل تازه‌وارد باشگاه پرسپولیس با حضور در جمع بازیکنان و کادرفنی به آنها وعده داد که نهایتا تا 48 ساعت آینده مبلغی از قراردادهایشان به حساب آنها واریز می‌شود. حالا که 4 روز از وعده مدیرعامل باشگاه می‌گذرد، پرسپولیسی‌ها هیچ پولی دریافت نکرده‌اند و به همین خاطر مشکلات بیشتر شد.
قرار بود تمرینات پرسپولیس بعد از چند روز تعطیلی از امروز از سر گرفته شود و بازیکنان زیر نظر کادرفنی خود را برای مسابقه با فولاد در سوپرجام فوتبال ایران آماده کنند. با نرسیدن پول به باشگاه اما بازیکنان تصمیم به اعتصاب گرفتند.
بازیکنان پرسپولیس امروز در محل تمرین حضور یافتنداما تمرین نکردند تا صبر یحیی گل‌محمدی هم تمام شود.
یحیی گل محمدی که پیش از این گفته شده بود بعد از بازی با فولاد در هفته شانزدهم لیگ به دلیل شرایط مالی قصد دارد استعفا کند، سرانجام بعد از اینکه بازیکنان حاضر به تمرین نشدند، با ارسال نامه ای به رضا درویش مدیرعامل باشگاه و افشین پیروانی سرپرست تیم، استعفای خود را اعلام کرد.
در این خصوص گفته می‌شود گل‌محمدی در محل تمرین امروز با افشین پیروانی نیز درگیری لفظی داشته است. سرمربی پرسپولیس در واکنش به پیروانی که قصد داشته بازیکنان را راضی به تمرین کند، پشت شاگردانش در آمده و بعد از آن هم نامه استعفایش را تنظیم کرده و به مدیرعامل ارجاع داده است.
حال باید دید مدیریت باشگاه در خصوص این تصمیم یحیی گل محمدی چه واکنشی نشان می دهد. قطعا مدیران پرسپولیس راضی به جدایی گل‌محمدی نخواهند شد اما با توجه به مشکلات موجود باید دید چه شرایطی در انتظار پرسپولیس خواهد بود.