بحران جدید تیم ملی؛ طارمی در برف ترکیه گیر کرد

بحران جدید تیم ملی؛ طارمی در برف ترکیه گیر کرد

ستاره تیم ملی در شرایطی که قصد حضور در اردوی تیم ملی را داشت، با توجه به شرایط جوی ترکیه، در این کشور گیر کرده و قصد دارد بخشی از مسیر را به صورت زمینی طی کند و بعد با پرواز راهی تهران شود.

عجیب‌ترین خط حمله مربوط به مهدی طارمی است که با پاسپورت در دست و تست منفی PCR پرتغال را به مقصد ترکیه ترک کرد اما...

پرواز طارمی قرار بود در فرودگاه استانبول به زمین بنشیند اما ناگهان خلبان اعلام کرد که به دلیل شرایط جوی و بارش شدید برف، امکان فرود در استانبول یا حتی در فرودگاهی نزدیک این شهر هم ممکن نیست و بنابراین هواپیما در فرودگاه محقر شهر دالامان در فاصله 759 کیلومتری استانبول فرود آمد. در جایی که شاید برای توریست‌های ایرانی که قصد استفاده از آب و هوای مطلوب ساحلی را دارند، شناخته شده باشد اما برای مهدی طارمی که تصور می‌کرد قرار است دوشنبه شب در تهران سر به بالین بگذارد، ناشناخته‌ترین جای دنیا بود.

اینکه چرا خلبان دالامان را برای فرود انتخاب کرده، فارغ از مسائل آب و هوایی، به پروازهای پرتعداد از این شهر به استانبول برمی‌گردد. احتمالا او تصور می‌کرد که تا ساعاتی بعد عملیات برف روبی با تکنولوژی جدید انجام خواهد شد و آنها راهی این شهر می‌شوند اما این اتفاق رخ نداد و مهاجم تیم ملی در این شهر محبوس شود.

مهاجم بوشهری باید مسیر دیگری را بپیماید. احتمالا مهدی طارمی به صورت زمینی از دالامان به آنتالیا خواهد رفت و سپس این شهر جنوبی ترکیه را به مقصد پایتخت این کشور در آنکارا ترک خواهد کرد تا به این شکل و با فرار از برف عجیب و غریب ترکیه، سوار بر هواپیمای آنکارا - تهران، به اردوی تیم ملی ملحق شود. البته مسیرهای زمینی که قرار است طارمی برود هم چندان خالی از برف و با شرایط مساعد آب و هوایی نیست.

نکته جالب اینکه طارمی احتمالا حدود 10 ساعت به صورت زمینی در مسیر خواهد بود و سپس با پرواز حدودا دو ساعته راهی تهران خواهد شد تا نصف روز را در مسیری باشد که قرار بود دیروز طی کند و حالا با تست منفی کرونا، آماده حضور در تمرینات تیم ملی شود.

البته طارمی احتمالا فردا به اردو ملحق خواهد شد و شاید راه جدیدی هم برای انتقال او به ایران پیدا شود اما مسئله فقط مختص به او نیست. کریم انصاری‌فرد نیز از راه امارات متحده عربی به ایران آمده و ساعت سه ظهر به پایتخت رسید. کریم حدودا 24 ساعت برای رسیدن به تهران در مسیر بود و همین موضوع سبب شده تا با خستگی در تن وارد هتل محل اقامت ملی پوشان شود.