ایمان سبز ناکامی شیرازی ها را جبران کرد

ایمان سبز  ناکامی شیرازی ها را جبران کرد

علی جمشیدپور - خبرجنوب/ از سری رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، تیم ایمان سبز شیراز در ورزشگاه شهید دستغیب میزبان شهید قندی یزد بود.

این دیدار که نبرد تیم های میانه جدول بود با نتیجه یک بر صفر به سود ایمان سبز به پایان رسید. در نیمه اول، بازی متعادل دنبال می شد تا در دقیقه 32 پوریا زارع بازیکن تیم ایمان سبز موفق شد دروازه شهید قندی یزد را باز کند و بازی با همین نتیجه نیمه اول به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم تیم یزدی که نمی خواست با باخت شیراز را ترک کند بازی هجومی را در دستور کار قرار داد و از همان ابتدا فشار زیادی به دروازه سبز پوشان شیرازی وارد کرد اما ایمان سبز با یک دفاع هوشمندانه از تک گل خود محافظت کرد تا با کسب سه امتیاز در این بازی با 17 امتیاز در رده هفتم جدول قرار بگیرد. از آن سو تیم شهید قندی یزد با 13 امتیاز در رده نهم جدول جای گرفت.

در همین ارتباط محمد عباسی مربی تیم ایمان سبز در گفت و گو با خبرنگار «خبرجنوب» در رابطه با بازی امروز بیان کرد: در کار دفاعی و نبرهای تن به تن خیلی خوب عمل کردیم. ولی در زمینه بازی سازی کمی ضعف داشتیم و این موضوع بر می گردد به چند بازی گذشته که نتایج خوبی نگرفته بودیم.

وی گفت: بازیکنان ما به شدت زیر فشار و استرس بودند. حتی ما به عنوان مربی به شدت استرس داشتیم. آقای غلام پیروانی نیز با بازیکنان صحبت کردند و سعی داشتند تا به آن ها روحیه بدهند.

عباسی در رابطه با تیم شهید قندی یزد بیان داشت: تیم شهید قندی یزد بسیار خوب و با برنامه بازی کردند. خیلی به بازیکنان ما فشار آوردند. حتی ما در بازی های خارج از خانه هم تا این اندازه تحت فشار قرار نگرفته بودیم. اما به لطف خدا موفق شدیم تا برنده از این بازی خارج شویم.

مربی سبزپوشان شیرازی ابراز امیدواری کرد: با روند بهبودی مصدومانمان امیدواریم که در نیم فصل دوم شرایط بهتری بر تیم حاکم شود. همچنین در رابطه با حمایت از کسانی که در تلاش برای ارتقای ورزش شیراز و استان هستند، از مسئولین می خواهیم که با دوراندیشی در رابطه با مسائل مالی به فکر حمایت و ایجاد انگیزه در بخش خصوصی باشند.

وی در رابطه با این سوال که « آیا تیم ایمان سبز برای صعود به لیگ دسته یک بسته شده است یا خیر؟» ابراز کرد: کار سختی در پیش داریم. بازی ها فرسایشی است و فکر نمی کنم کسی قولی برای صعود در این فصل داده باشد.

محمد عباسی در پایان در رابطه با برنامه ریزی های سازمان لیگ اظهار کرد: بهتر بود حداقل فوتبال دسته دو کشور را منطقه ای می کردند تا شرایط برای تیم ها بهتر شود. هر تیم در منطقه خودش بازی می کرد و سپس طی یک برنامه مشخص و متمرکز تیم های راه یافته به لیگ دسته یک مشخص می شد. امیدوارم که مسئولین با برنامه ریزی به رشد ورزش و به خصوص فوتبال کمک کنند.