دربی جنوب کشور؛ کدام تیم برنده است؟

ر یکی از دیدارهای حساس لیگ یک در هفته پانزدهم استقلال خوزستان میزبان پارس جنوبی جم است

دربی جنوب کشور؛ کدام تیم برنده است؟

هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال ایران امروز با انجام 9 دیدار همزمان از ساعت 14 پیگیری خواهد شد و به پایان می‌رسد و دیدارهای حساس و مهمی در این هفته برگزار می‌شود که در جدول سرنوشت ساز هستند.

استقلال خوزستان در ورزشگاه تختی اهواز از سری مسابقات لیگ یک امروز ساعت ۱۴ میزبان پارس جنوبی جم است.

تقابل این دو تیم در فصل گذشته با یکبار پیروزی به نفع آبی های خوزستان و یک تساوی به اتمام رسید. دو تیم مصدوم و محروم ندارند، بنابراین شاگردان سهراب بختیاری زاده و ایمان رزاقی راد با خیالی آسوده به مصاف هم می‌روند.

پارس جنوبی جم ۳ بازی اخیر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و استقلال خوزستان نیز دو پیروزی و یک شکست از خود در بازی های اخیر به جا گذاشته است.

این بازی به نوعی دربی جنوب کشور محسوب و بین دو تیمی برگزار می شود که هر دو سابقه لیگ برتری دارند و حتی استقلال خوزستان به قهرمانی نیز دست پیدا کرده است و به همین علت تقابل آنها می تواند جذاب باشد.

استقلال خوزستان با ۲۵ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد و قصد دارد با پیروزی در بازی فردا اختلاف ۵ امتیازی اش با صدر جدول را به حداقل برساند و پارس جنوبی جم نیز با ۲۰ امتیاز در رده نهم قرار دارد و هدفش این است با پیروزی در این دیدار شرایط خود را بهتر از قبل کند.

 ملوان صدرنشین که موقعیت حساسی برای حفظ جایگاه خودش دارد و مس کرمان را در آستانه تصاحب جایگاهش می‌بیند امروز باید در خانه به مصاف ماشین سازی برود و روی کاغذ کار سختی ندارد و تقابل صدر و قعر جدول در نوع خودش اتفاق جالب این هفته است.

مس کرمان هم که ملوان را در بالای جدول تعقیب می کند و یک امتیاز کمتر از آنها دارد با شهرداری آستارای میانه جدولی بازی خواهد داشت و میزبان این تیم است.

خیبر خرم آباد، تیم سوم جدول لیگ یک هم با قشقایی شیراز بازی دارد که تا چند هفته قبل جزو تیم‌های بالای جدول بود ولی اوضاع خوبی در این هفته ها نداشته است.

 

برنامه مسابقات هفته پانزدهم لیگ یک:

یکشنبه ۳ بهمن

استقلال خوزستان -  پارس جنوبی جم

ویستاتوربین تهران-  مس شهر بابک

قشقایی شیراز -  خیبرخرم‌آباد

رایکا بابل-  خوشه طلایی ساوه

شهرداری همدان -  شمس آذر قزوین

آرمان گهر سیرجان – سایپا تهران

شاهین شهرداری بوشهر- استقلال ملاثانی

مس کرمان – شهرداری آستارا

ملوان بندر انزلی- ماشین سازی تبریز