250 مدرسه مجازی به صورت فراگیر در فارس راه‌اندازی می‌شود 

250 مدرسه مجازی به صورت فراگیر در فارس راه‌اندازی می‌شود 

فرمانده سپاه فجر از راه‌اندازی 250 مدرسه مجازی به صورت فراگیر در استان فارس خبر داد. 
سردار یدالله بوعلی در نخستین گردهمایی فعالان فضای مجازی بسیج فارس با تبریک عید امامت و ولایت و میلاد امام کاظم (ع)، گفت: به منظور آشنایی بیشتر جوانان و نوجوانان با پهنه وسیع مجازی و راهبردهای مقابله با نبرد نرم دشمن در این فضا، از سوم مرداد ماه جاری، 250 مدرسه مجازی به صورت فراگیر راه‌اندازی می‌شود.
وی به اقدامات دشمنان اشاره کرد و افزود: امروز با دشمنانی روبرو هستیم که برای حفظ قدرت و منافع خود راهی را ترسیم کردند که شامل بهره گیری از منافع سایر کشورها می شود.
سردار بوعلی در ادامه بیان کرد: اگر کشورهای غربی قرار باشد در دنیا حضور داشته باشند راهی جز اینکه اختیار کشورها را در دست بگیرند، ندارند.
فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: کشورهای غربی و دشمنان به هر طریقی ورود می کنند و هر کاری می کنند که کشورها استقلال نداشته باشند و به همین دلیل شاهد هستیم در عرصه مجازی، گسترده فرهنگ و آداب غرب ترویج می‌شود.
وی خطاب به جوانان بیان کرد: امروزه کسانی که باید در عرصه  فضای مجازی مقاومت کنند شما جوانان هستید.
سردار بوعلی با اشاره به اینکه سپاه فجر هم توانسته فعالیتهای پررنگی در عرصه فضای مجازی داشته باشد تصریح کرد: مرکز آموزش فضای مجازی، به دلیل تربیت سربازان عرصه نبرد نرم راه اندازی شده است.
وی اظهار داشت: نقش ورود آگاهانه بسیج به حوزه سواد رسانه‌ای، ساماندهی فضای مجازی، آگاهی سازی و اشرافیت شبکه‌های اجتماعی به دلیل گستردگی بسیار آن، حائز اهمیت است که به همین منظور سازمان فضای مجازی سپاه فجر بر اساس وظیفه ذاتی اقدام به برنامه ریزی و اجرای برنامه گردهمایی فعالین فضای مجازی بسیج نموده و مدارس مجازی نیز با همین رویکرد ایجاد می‌شود.
فضای مجازی، تریبونی موثر برای جهاد تبیین است
استاندار فارس نیز در این گردهمایی گفت: فضای مجازی به خصوص در جهاد تبیین بسیار اهمیت دار و اولویت دار شده است.
محمدهادی ایمانیه با بیان اینکه بار‌ها تاکید شده که فضای مجازی باید الگو باشد، افزود: توقع این است که فضای مجازی ما ایرانی‌ها از بعضی از فضا‌های مجازی رها شده به خصوص در عرصه رعایت اخلاق اسلامی، در ایجاد وحدت، یگانگی و هدفمند بودن استفاده از فضای مجازی، متفاوت باشد و در راستای پیشرفت کشور و ایجاد اتحاد و دوستی و یگانگی فعالیت کند.
استاندار فارس خاطرنشان کرد: فضای مجازی اسلامی فضایی است که رعایت اخلاق را باید سرلوحه کار خودش قرار دهد و در آن سواد رسانه‌ای و سواد استفاده از فضای مجازی که بسیار مهم است نیز آموزش داده شود.