ابراهم تهامی: نفت آبادان برای دریافت پول زجرکش می‌شود

مسئولان باید روی قول خود برای حمایت بمانند

ابراهم تهامی: نفت آبادان برای دریافت پول زجرکش می‌شود

پیشکسوت فوتبال با بیان این‌که مسئولان باید روی قول خود برای کمک به نفت آبادان بمانند، گفت: پول بالاخره به آبادان می‌رسد اما زجرکش می‌شوند تا پول به دست‌شان برسد.

ابراهیم تهامی درباره وضعیت تیم فوتبال نفت آبادان اظهارکرد: زمانی که نتایج نفت آبادان بد بود، گفتم که علی منصوریان را خیلی خوب می‌شناسم و او کاربلد است و مطمئنم که تیمش آینده خوبی دارد و روز به روز بهتر می‌شود که به همین صورت هم شد. من به منصوریان ایمان داشتم و اکنون تیمش روند خوبی دارد و نتایج خوبی کسب می‌کند. ‌در مجموع نیز نتایج نفت آبادان باتوجه به سختی‌های فراوانی که متحمل شده‌اند قابل قبول بوده است.

وی بیان کرد: نفت آبادان برای حضور بهتر در نیم فصل دوم نیاز به سه چهار بازیکن خوب و باتجربه دارد که اگر این مهم انجام شود، مطمئنا نفت جایگاه خوبی کسب خواهد کرد. تداوم روند رو به رشد نفت آبادان نیازمند جذب بازیکن و حمایت مالی از این تیم است.

این پیشکسوت فوتبال درباره اعتصاب مجدد بازیکنان نفت، گفت: مشکل ما همین مسئولان هستند که فقط وعده می‌دهند و این نیز در عملکرد تیم‌ نفت تاثیرگذار بوده است. مسئولان باید روی قول خود برای کمک به نفت آبادان بمانند. پول بالاخره به آبادان می‌رسد اما زجرکش می‌شوند تا پول به دست‌شان برسد. این تیم باید راحت حمایت شود و اصلا نباید مشکل مالی داشته باشد. شرکت نفت که در ایران عظمتی است، پشت این تیم است ولی متاسفانه نمی‌دانم چرا مسئولان این تیم را اذیت می‌کنند. به هر حال مسئولان نباید زیر قول‌شان بزنند.

وی درباره تیم فولاد نیز عنوان کرد: فولاد در نیم‌فصل اول با جواد نکونام خوب کار کرد و اگر بتوانند سه چهار بازیکن خوب جذب کند، مطمئنا هم جایگاه خوبی کسب می‌کند و هم می‌تواندبه سهمیه آسیایی برسد.

تهامی درباره سطح کیفی لیگ بیست و یکم در نیم‌فصل اول نیز گفت: نیم‌فصل کم گلی داشتیم و به نظرم در فوتبال ابران با کمبود مهاجم گلزن مواجه‌ایم. تعداد این مهاجمان خیلی کم شده است و نمی‌دانم مربیان به چه صورتی با بازیکنان خود کار کنند، در حالی که نوع تمریناتی که مربیان در گذشته برای ما در نظر می‌گرفتند، متفاوت بود و در مسابقات به راحتی گل می‌زدیم اما اکنون چنین شرایطی را در فوتبال ایران نمی‌بینم.

وی درباره قهرمانی استقلال در نیم‌فصل اول نیز بیان کرد: همیشه گفته‌ام و بازهم می‌گویم فرهاد مجیدی می‌تواند استقلال را قهرمان کند اما کاش یک هافبک طراح دیگر نیز جذب کنند. همچنین به نظرم تمام تیم‌ها افت و خیز زیادی در نیم‌فصل اول داشتند و چندان مقتدر نشان نداده‌اند.