خوزستان میزبان چهار رویداد ورزشی کشور

خوزستان میزبان چهار رویداد ورزشی کشور

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به برگزاری همزمان چهار رویداد ورزشی کشور در استان گفت: تا پایان سال رویداد‌های ورزشی دیگری در خوزستان برگزار خواهد شد.

حمید بنی تمیم افزود: با همت اداره کل ورزش و جوانان خوزستان اردوی تیم ملی جانبازان و معلولان که ورودی بازی‌های پاراآسیایی بوده و نتیجه آن خیلی مهم است اکنون به میزبانی اهواز در حال برگزاری است.
وی افزود: میزبانی از اردوی تیم ملی هندبال کشور در ۲ رده سنی نوجوانان و جوانان که اتفاق کم نظیری در این رشته است از دیگر رویداد‌های مهم ورزشی در استان می‌باشد.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: همچنین فردا شاهد ورود تیم‌های ملی هندبال جوانان ازبکستان، قزاقستان، سوریه و تیم ملی کشورمان به خوزستان هستیم که قرار است در شوشتر با یکدیگر به رقابت بپردازند.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات جایزه بزرگ جودو کشور که از امروز در اهواز آغاز شده است افزود: این پیکار‌ها حکم انتخابی تیم ملی را داشته و فدراسیون نگاه ویژه‌ای به آن خواهد داشت.
بنی تمیم بیان کرد: همزمانی چهار رویداد ورزشی در خوزستان یک اتفاق خوش آیند بوده و این موضوع باعث انگیزه بیشتر ورزشکاران استان خواهد شد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: خوزستان قطب بسیاری از رشته‌های ورزشی در کشور بوده و با توجه به تعامل بین اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و فدراسیون‌ها می‌توان در زمینه میزبانی مسابقات ورزشی در این استان به خوبی عمل کرد.