کمک ۲۰ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان به جنوب فارس

کمک ۲۰ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان به جنوب فارس

نماینده مردم لارستان،خنج،گراش و اوز گفت: به دنبال وقوع سیل در جنوب استان فارس رئیس بنیاد مستضعفان به منظور کمک به اهالی آسیب دیده حوزه انتخابیه از تخصیص کمک ۲۰ میلیارد تومانی خبر داد.

حسین زاده نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز امروز در حاشیه جلسه جمع بندی مصوبات سیل جنوب فارس در بیرم اظهار کرد: با وقوع سیل در جنوب فارس که در حوزه انتخابیه اینجانب خسارت بسیاری ایجاد شده بود، اختصاص اعتبار و کمک به مناطق سیل زده را از مسؤولین و نهادی مختلف کشور پیگیری نمودیم.

وی با اشاره به کمک رسانی بنیاد مستضعفان به مناطق سیل زده بیان کرد: بنیاد مستضعفان برای جبران بخشی از خسارت در  مناطق سیل زده این چهار شهرستان ۱۵ میلیارد تومان را اختصاص داده است و در تماس تلفنی با استاندار این موضوع را در میان گذاشته است.


اختصاص پنج میلیاد تومان از اعتبار به طور ویژه برای بیرم

حسین زاده افزود: با توجه به اینکه حجم خسارت ها در بخش بیرم لارستان بسیار بالا بود پس از بازدید روز گذشته وزیر کشور از این منطقه رایزنی ها را با مهندس فتاح رئیس بنیاد مستضعفان ادامه دادیم و ۵ میلیاد تومان دیگر به طور ویژه از سوی بنیاد به بیرم اختصاص داده شد.

جلسه جمع بندی مصوبات سیل جنوب فارس با حضور مسؤولین کشوری،استانی

این نماینده مجلس با تأکید بر ادامه پیگیری ها برای جبران خسارت در جنوب فارس و برگزاری جلسه ظهر امروز در بخش بیرم با حضور معاونین وزیر کشور، راه و شهرسازی،نیرو، جهاد کشاورزی،بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و حضور رئیس کمیسیون عمران مجلس، نماینده لامرد و جمعی از مسؤولین استانی و شهرستانی اظهار داشت: علاوه بر پیگیری جبران خسارت سیل، موضوع مهم دیگری که از گذشته پیگیر آن بوده‌ایم و بارها در مجلس و دولت و رسانه‌ها از آن سخن گفتیم، آبرسانی به بخش‌های بیرم، صحرای باغ چاهورز، خیرگو و علامرودشت است.
 
حسین زاده افزود: در این نشست مقرر شد تا سال آینده آبرسانی آب شرب شیرین به بخش بیرم به سرانجام برسد و همچنین  سیمان رایگان و وام بلاعوض به سیل زدگان اختصاص پیدا کند.