استقلال تخته گاز به سمت قهرمانی نیم فصل

استقلال تخته گاز به سمت قهرمانی نیم فصل

نساجی مازندران 1 - ذوب آهن 0

در چهارچوب هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم نساجی مازندران و ذوب آهن اصفهان، شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰، در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم نساجی با تک گل ایوب کلانتری به برتری دست یافت.

فجر سپاسی 1 – تراکتور 1

از هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، تیم‌های فجرسپاسی شیراز و تراکتور سازی تبریز، شنبه۱۸ دی در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به نتیجه تساوی یک بر یک دست یافتند. حسین مهربان در دقیقه 63 زننده گل تیم فجر بود و رضا دهقانی در دقیقه 77 گل مساوی بازی را برای تراکتور به ثمر رساند.

پدیده مشهد 1 – پرسپولیس 1

در جریان هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال شهرخودرو از ساعت ۱۵ در ورزشگاه ثامن مشهد میزبان پرسپولیس بود این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.تک گل پرسپولیس در قیقه ۳۱ توسط مسعود زائر (گل به خودی) به ثمر رسید و برای شهرخودرو وحید امیری (گل به خودی) در دقیقه ۱+۴۵ گلزنی کرد.

 پیکان 1 - آلومینیوم اراک 1

 تیم‌های فوتبال پیکان و آلومینیوم اراک از سری رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۵ در ورزشگاه دستگردی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این دیدار با تساوی  یک بر یک دو تیم پایان رسید.گل اول این دیدار را علیرضا کوشکی در دقیقه ۳۱ برای شاگردان مجتبی حسینی به ثمر رساند و برای تیم فوتبال آلومینیوم اراک نیز امیر نوری در دقیقه ۷۵ گلزنی کرد.

 گل گهرسیرجان 1 – هوادار 0

 دیدار دو تیم گل گهر و هوادار امروز (شنبه) در قالب هفته چهاردهم لیگ برتر ساعت ۱۵ به میزبانی سیرجانی‌ها برگزار شد که این دیدار با برتری یک بر صفر شاگردان قلعه‌نویی به پایان رسید.امین پورعلی در دقیقه ۱۵ تک گل سیرجانی‌ها را به ثمر رساند.

استقلال 3 - مس رفسنجان 2

استقلال و مس رفسنجان امروز(شنبه) در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به سود استقلال به پایان رسید. در این دیدار یامگا در دقیقه ۹ و ۶۰ و امین قاسمی‌نژاد در دقیقه ۸۷ برای استقلال و منشا در دقیقه ۳۴ و محمدرضا سلیمانی در دقیقه ۹۱ برای مس گل‌زنی کردند.

سپاهان 2 – فولاد 1

دو تیم سپاهان و فولاد ساعت ۱۷ امروز(شنبه) در قالب هفته چهاردهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۲ بر یک سپاهانی‌ها به پایان رسید.گلزنان سپاهان در این دیدار سروش رفیعی و امید نورافکن بودند و تک گل پاتوسی از روی نقطه پنالتی مانع شکست فولادی‌ها نشد. 

صنعت نفت آبادان 2 - نفت‌ مسجدسلیمان 0

از هفته چهاردهم لیگ‌ برتر، تیم‌های هم نام و هم استانی صنعت نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان از ساعت ۱۵ به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان علیرضا منصوریان داربی نفتی‌ها را با ۲ گل پیروز شدند.طالب ریکانی، کاپیتان صنعت نفت در دقیقه ۱۴ و محمود مطلق‌زاده در دقیقه ۷۴ دروازه نفت مسجدسلیمان را گشودند.

در پایان هفته چهاردهم لیگ برتر، استقلال با 32 امتیاز صدرنشین و پرسپولیس و سپاهان به ترتیب با 29 و 28 امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.