باز هم توقف فجر در خانه

باز هم توقف فجر در خانه
عکس: مهدی آراسته

مصاف فجر سپاسی و تراکتور با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا فجر این هفته را هم با یک امتیاز به پایان برساند.

هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه حافظیه با بازی فجر سپاسی و تراکتور دنبال شد که در نیمه نخست این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم بازیکنان هر دو تیم تهاجمی‌تر بازی کردند و یک بازی خوب و دیدنی را از خود به نمایش گذاشتند.

فجر سپاسی با ضربه حسین مهربان موفق شد در دقیقه 63 اولین گل بازی را به دروازه تراکتور بنشاند و موجی از خوشحالی را برای هواداران فجر ایجاد کند.

پس از این‌ گل بازیکنان تراکتور تهاجمی‌تر بازی کردند تا اینکه در دقیقه 77 رضا دهقانی گل تساوی را بر دروازه فجر وارد کرد.

در نهایت این بازی با وجود 3 دقیقه زمان اضافه اما با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز به عنوان تنها نماینده استان فارس، پس از 8 سال موفق به صعود به لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور شده تا کنون روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته.

این تیم  2 پیروزی، 6 تساوی و 6 باخت و مجموع 12 امتیاز تا پاان هفته چهاردهم دارد.

فجر سپاسی فصل را با دو باخت مقابل نساجی و گل گهر آغاز کرد اما از هفته سوم روند خوب این تیم آغاز شد و آنها توانستند یک برد ارزشمند مقابل صنعت نفت در آبادان را در هفته سوم تجربه کنند و سپس استقلال صدرنشین و 9 امتیازی را با تساوی در شیراز متوقف کردند و در نهایت در هفته پنجم، مقابل پیکان آماده و مدعی به یک پیروزی ارزشمند دست یافتند.

اما از هفته ششم، روند نزولی نتایج شاگردان علی اصغر کلانتری آغاز شد و این تیم در حافظیه نتیجه را به سپاهان واگذار کرد و در ادامه مقابل تیم‌های پدیده و فولاد به تساوی رضایت داد و در هفته نهم مغلوب آلومینیوم اراک شد و در ایستگاه دهم مقابل مس رفسنجان بازهم به تساوی رضایت داد و در هفته یازدهم یک شکست دیگر را این بار مقابل نفت مسجدسلیمان تجربه کرد. بعد هم تساوی خانگی برابر هوادار و شکست از ذوب آهن در اصفهان از راه رسیدند.