۱۳ مصدوم طی دو تصادف در کهگیلویه و گچساران

۱۳ مصدوم طی دو تصادف در کهگیلویه و گچساران

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد از برخورد ۵ خودرو بصورت زنجیره ای در محور سرفاریاب-دهدشت خبر داد.

جهانبخش وحدت نژاد در جمع خبرنگاران گفت: در ساعت ۱۸ و ۵۲ دقیقه جمعه شب این خبر به دیسپچ (مرکز پیام)اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهری ۳ دهدشت به محل حادثه که در محور سرفاریاب _دهدشت و در ورودی شهر دهدشت بود اعزام شدند.

رییس اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: اولین آمبولانس بعد از ۴ دقیقه بر بالین بیمار رسیدند و بعد از انجام اقدامات درمانی ۳ نفر از مصدومان را بصور سرپایی مداوا و  ۵ نفر از مصدومین را به وسیله آمبولانس های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امام خمینی (ره)دهدشت منتقل کردند.

وحدت نژاد دبیان کرد: وضعیت مصدومان این تصادف زنجیره ای که بین دوستگاه پراید، یک وانت نیسان، یک وانت پیکان و یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ رخ داد، پایدار و مطلوب است.

۵ مصدوم در پی برخورد شدید تریلر و کامیون در کمربندی گچساران

محمدامین نیکوئی نژاد، سخنگوی اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد از برخورد تریلر با کامیون در ساعاتی پیش در کمربندی گچساران و برجای گذاشتن مصدوم در این حادثه خبر داد و  گفت :در ساعت ۱۹ و ۲۷ دقیقه جمعه شب، ۱۷ دی ماه در کمربندی گچساران دو خودروی سنگین تریلر و کامیون با هم برخورد شدید کردند که منجر به مصدمیت ۵ نفر از سرنشینان شد.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته بیان کرد: بعد از گزارش حادثه به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ شهرستان گچساران، بلافاصله آمبولانس‌های پایگاه اورژانس ۱۱۵ شماره یک و دو شهری گچساران به محل حادثه اعزام شدند.

نیکویی نژاد با اشاره به اینکه اولین آمبولانس اورژانس ۱۱۵ بعد از ۴ دقیقه بر بالین مصدومان حاضر شدند ، بیان کرد: پرسنل اورژانس ۱۱۵ بعد از انجام اقدامات درمانی، ۵ نفر مصدوم آسیب دیده در این حادثه را به بیمارستان شهید رجای (ره) گچسارن منتقل کردند.