یک سریال ماندگار در بوشهر ساخته می‌شود

یک سریال ماندگار در بوشهر ساخته می‌شود

مدیر عامل و اعضای موسسه تبیان (متعلق به فرج اله سلحشور)  سازنده سریال‌های ماندگار تلویزیونی مردان آنجلس، یوسف پیامبر(ع) و موسی کلیم الله، از ساخت یک فیلم و سریال ماندگار در بوشهر با حضور بازیگران‌ مطرح سینمای ایران خبر دادند.

جعفر پورکبگانی به همراه مشاور امور جوانان استاندار بوشهر در دیدار با رئیس و اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر، گزارشی از روند فعالیت موسسه در ساخت فیلم‌های فاخر ارائه داده و همچنین از ساخت یک فیلم و سریال ماندگار در بوشهر با حضور بازیگران‌ مطرح سینمای ایران خبر دادند.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر در این نشست گفت: شورا و شهرداری از ساخت فیلم‌های فاخر دینی و حماسی حمایت می‌کند و با توجه ظرفیت‌های خوبی که وجود دارد انتظار داریم همه دستگاه‌های فرهنگی هم در این زمینه همکاری لازم داشته باشند.

پورکبگانی اظهار کرد: انتظار داریم ظرفیت‌های شهر بوشهر و چهره‌های شاخص این شهر با ساختن فیلم‌های فاخر نمایش داده شود. هنر سینما بی شک یک هنر برتر است؛ یک روایتگر مسلط که هیچ روایتگری تاکنون در بین این شیوه‌های هنریِ روایت یک واقعیت تا امروز به این کارامدی نیامده است.

وی تصریح کرد: شهیدان‌مظلومی در بوشهر داریم همچون شهید بشکوه و شهید علیرضا ماهینی که همرزم شهید چمران بوده‌اند و تقاضای ما این است که این چهره‌ها در فیلم‌های شما دیده شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: شورا و شهرداری از ساخت فیلم‌های ارزشمند دینی و حماسی حمایت می‌کنند و باتوجه به ظرفیت‌های خوبی که وجود دارد انتظار داریم همه دستگاه‌های فرهنگی در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.