دشمنان قدیمی در صدر

استقلال و پرسپولیس، شانس‌های اصلی قهرمانی

دشمنان قدیمی در صدر

سایت خبری – تحلیلی «خبر جنوب» / در ایستگاه دوازدهم لیگ برتر، لااقل تکلیف یه چیز روشن شد؛ استقلال و پرسپولیس با فاصله نسبت به دیگر رقبا شانس اول قهرمانی هستند.

فرهاد برنده تقابل مربیان استقلالی

تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان فولاد بود که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر استقلال به پایان رسید. تک گل استقلال را در این دیدار مهدی مهدی‌پور در دقیقه ۵۹ با یک شوت بسیار زیبا از فاصله حدوداً 40 متری به ثمر رساند.

گذر آرام شاگردان یحیی از سپاهان

پرسپولیس با پیروزی یک بر صفر مقابل سپاهان به سه امتیاز ارزشمند دست یافت  در این دیدار که در زمین بی طرف و در اراک انجام می‌شد، کمال کامیابی‌نیا موفق شد در دقیقه ۳۳ دروازه سپاهان باز کند. پرسپولیس با این نتیجه به سومین برد پیاپی خود دست یافت و سپاهان هم سومین شکست متوالی خود را متحمل شد.

روزجذاب منصوریان در آبادان

دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان و آلومینیوم اراک در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که این دیدار با برتری ۳ بر یک شاگردان منصوریان به پایان رسید. محمد طیبی، محمدرضا غبیشاوی و حسن بیت‌ سعید در دقایق ۳۲، ۶۶ و ۹۲ برای طلایی پوشان گلزنی کردند و در مقابل اسماعیل شریفات در دقیقه ۵۷ تک گل اراکی‌ها را به ثمر رساند.

کرمانی‌ها از پس هم بر نیامدند

دیدار دو تیم گل گهر و مس رفسنجان در قالب هفته دوازدهم لیگ برتر در ورزشگاه اختصاصی سیرجانی‌ها برگزار شد که در نهایت با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.این تساوی در حالی رقم خورد که شاگردان محمد ربیعی در نیمه اول با گل‌های مجید علیاری در دقایق ۱۶ و ۳۶ از حریف خود پیش افتاده بودند اما در ادامه مرتضی تبریزی در دقیقه ۴۵ و فرشید باقری در دقیقه ۷۲ توانستند گل‌های خورده را جبران کنند تا شاگردان قلعه‌نویی از شکست فرار کنند.

تراکتور همچنان ضعیف با سولدو

تراکتور و ذوب‌آهن در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر در ورزشگاه شهید سلیمانی تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی یک بر صفر ذوب‌آهن به پایان رسید. در این دیدار ذوب‌آهن در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده نیمه اول صاحب یک پنالتی مشکوک شد که آرمان قاسمی این ضربه را به گل تبدیل کرد تا شاگردان تارتار برنده این دیدار شوند.

سوغات یک امتیازی مشهدی‌ها

و در یکی از مهم‌ترین دیدارها، پیکان در خانه میزبان شهرخودرو بود که شاگردان مجتبی حسینی در حالی که تا لحظات پایانی موفق شده بودند با یک گل برابر نماینده مشهد به برتری برسند، در ثانیه‌های پایانی گل تساوی را دریافت کردند تا برابر تیم رده‌ آخری متوقف شوند. تک گل پیکان در این دیدار را ابراهیم صالحی در دقیقه ۵۷ و گل تساوی پدیده را صادق صادقی بابااحمدی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

میزبانی شمالی‌ها از نفت در اصفهان!

دو تیم نساجی و نفت مسجدسلیمان در قالب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.هاتف نادری در دقیقه ۸۲ برای شاگردان کمالوند گلزنی کرد اما دو دقیقه بعد مسعود شجاعی از روی نقطه پنالتی دروازه نفتی‌ها را باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

کم برخورد زیر باران

دیدار تیم‌های فجرسپاسی شیراز و هوادار تهران نیز با تساوی به پایان رسید. این بازی در ورزشگاه حافظیه شیراز و هوای بارانی برگزار شد که در ۹۰ دقیقه وقت‌ قانونی گلی به همراه نداشت تا در نهایت دو تیم به تک امتیاز این دیدار قناعت کنند.