تساوی زير باران

تساوی زير باران

علی جمشیدپور- خبر جنوب/ در هفته دوازدهم ليگ برتر فجر شهيد سپاسي شيراز در ورزشگاه حافظيه ميزبان هوادار تهران بود. در نيمه اول اين بازي كه زير بارش باران انجام مي شد دو تيم هيچ تاكتيكي براي بازي نداشتند و صرفا سعي بر استفاده از توپ هاي ارسالي مي كردند كه با هوشياري مدافعين دو تيم موقعيت حساسي اتفاق نيفتاد.  اما نيمه دوم بازي كمي متفاوت دنبال شد. زرد پوشان شيرازي كه مشخص بود با صحبت هاي علي اصغر كلانتري سرمربي خود بازي هجومي را در دستور كار خود قرار داده بودند، موفق شدند در دقيقه ٥٢ توسط حسين مهربان صاحب يك موقعيت تك به تك شوند و درحالی که بشاگردی دروازه بان هوادار جامانده بود، صائب محبی مدافع این تیم با یک تکل زیبا مانع گل شدن توپ شد تا دروازه‌ تیمش را بسته نگه دارد.

 ادامه بازي بيشتر در ميانه ميدان و گاهي با حملات نصفه و نيمه دو تيم دنبال مي شد ولي نتيجه اي در پي نداشت و اين بازي با تساوي صفر بر صفر  به پايان رسيد.

پس از این دیدار فجر شهید سپاسی که در 7 هفته اخیر موفق به پیروزی نشده است با 11 امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار گرفت. همچنین هوادار تهران با 12 بازی و سیزده امتیاز در رده 11 جدول رده بندی جای دارد.

داوری این دیدار بر عهده عبدالنبی پورخلف بود و قضاوت قابل قبولی در این دیدار داشت.

شهرام گودرزی، رضا خانی، علی نبی‌زاده و رضا آقابابایی، اخطاری های تیم فجر در این دیدار بودند و تنها محمدجواد محمدی از تیم هوادار با کارت زرد پورخلف جریمه شد.

ترکیب فجر سپاسی:

ایمان صادقی

علی ملائی

محمد زینالی

 محمد قنبری

احمد زنده‌روح

علی نبی‌زاده

رضا آقابابایی(۴۵-امید منصوری)

 محمدرضا خدری

محمدعرفان معصومی(۶۶-شهرام گودرزی)

میلاد احمدی(۲+۹۰- سعید زارع)

حسین مهربان(۷۹-رضا خانی)

سرمربی: علی اصغر کلانتری

 

ترکیب هوادار:

مهرداد بشاگردی

 امیرحسین پورمحمد

 محمد حسینی

صائب محبی

محمدجواد محمدی(۲+۹۰-روح اله باقری)

سپهر روزی‌طلب

سیدپیمان میری(۷۰- آرش داج لیری)

 مهدی عبدی

معین عباسیان(۸۸- محمد ستاری)

نیما انتظاری

 محمد چهارمحالی

سرمربی: رضا عنایتی